Durf te vragen #2

Maar hoe werkt zo een handleiding gezien je zelf je kast ontwerpt? Of krijg je per onderdeel een handleiding, zo van laatjes monteer je zo, schuifdeuren zo, planken zo?

Je krijgt per onderdeel een handleiding inderdaad, alles is ook per onderdeel verpakt. Je moet wel even goed opletten dat je alles op de juiste hoogte monteert, want dat staat natuurlijk niet in de handleiding als je de kast zelf ontwerpt. Als je gewoon boven of beneden begint, dan komt dat ook goed

1 like

Ik ben op zoek naar een specifieke term, waarbij wanneer je iets goed probeert te doen bv. vegan eten, de mensen rond je kritiek hebben op elk negatief punt.

Als mijn contract 16 feb afloopt en ik op 17 januari op gesprek ga kan het toch niet anders dan dat mijn contract verlengd gaat worden ? Mits ik geen opzegging per mail ontvang voor donderdag.

Volgens mij is dat niet perse het geval. Is het niet zo dat ze tot de 16e kunnen besluiten om het wel/ niet te verlengen?
Dat is uiteraard niet gebruikelijk! Waarschijnlijk hoor je 17 januari gewoon hoe en wat

Ja neem aan dat ik dat de 17e hoor maar ik wil weten waar ik aan toen ben…

Kun je het niet eerder al vragen?

Volgens mij hoeven ze je contract niet te verlengen, maar ze moeten wel een vergoeding betalen als ze het te laat opzeggen (aanzegvergoeding)

En @Harrrie, je krijgt als je de kast zelf ontwerpt in de planner ergens een vel eruit waarop precies staat in welk gaatje (vanaf onder of boven geteld) je de plankdragers en de roedes en de laderails etc etc moet steken om jouw ontwerp te maken!

2 likes

Heeft er iemand tips voor een goedkoop internet+tv abonnement Ik hoef allemaal geen poespas met extra zenders of snel internet ofzo. Want ik heb toch geen laptop, ik doe alles via mobiel. Als ik kijk bij Ziggo is het goedkoopste 51 euro per maand en dat vind ik eigenlijk veelste duur. Iemand bijv ervaring met telfort, tele 2 etc Ik weet trouwens niet of er een ander topic is voor deze vraag maar het leek bij hier het meest logisch.

Yes!!! Thank you!

1 like

Online. Ik betaal €34 voor alleen (goed) internet.

1 like

Hoe werkt het wassen in hotels? Hebben ze heeel veel wasmachines? Een aantal wasmachines die groter zijn dan de machines die wij in huis hebben? Of juist 1 of 2 mega wasmachines?

1 like

Ik heb Tele2, kost me €38 voor internet en televisie.

1 like

Waar ik heb gewerkt ging het allemaal naar een wasserette. Die kwam om de 2a3 dagen alle vieze was ophalen en nam weer schone was mee terug.

1 like

Ik betaal precies hetzelfde. Heb bij nood wel eens bij verschillende websites besteld, en dat ging op zich prima. Dat ging trouwens wel alleen toen ik nog een bepaald merk heb, volgens mij heb ik ny een soort huismerk. Ik vind het wel fijn om ā€œonder controleā€ te staan dus laat het lekker zo (overigens bij eyewish, @home)

1 like

Iemand had ooit ergens op het forum dacht ik eens een lijst geplaatst met allemaal escape rooms. Diegene had er geloof ik echt heel veel gedaan. Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kan het niet echt vinden.
Dus mocht je diegene zijn, weten welke post ik bedoel of een leuke escape room weten (het liefst tussen/rond Leiden, Alphen a/d rijn, Hoofddorp, Den Haag) hoor ik het graag :grin:

Ik ben over een paar weken in Assen, weet iemand daar leuke/goede plekken voor diner, lunch, koffie/thee met taart? Ik eet/lust eigenlijk alles wel!

23.50 per maand bij een zelfstandige opticien. Maar ik vind het wel meevallen, want ik heb zovaak gratis lenzen gekregen.

1 like

Ik heb echt panty struggles.
In mijn kleding draag ik meestal maat 42. In panties pas ik uberhaupt niet in alles onder maat 46. Dus koop ik altijd die van 46-48 of 48-50 of zo. Maar alsnog komt er heel vaak net tussen mijn benen of bij mijn billen een ladder. Ik heb geen grote kont (I wish), wel een dikke buik.
Ik heb geen zin om +10 euro aan een panty uit te geven dus ik zoek budget panties, die heel blijven, in ā€˜grote’ maten (relatief). Ik vind het sowieso bizar; mijn moeder had panties meegenomen in 42-44 en ik kreeg ze amper over mijn knieĆ«n. De maat die erop staat boeit me geen fluit maar hoe kan dit??? Ben ik misvormd of zo of hebben jullie hier ook last van? Budgetvriendelijke panty tips?!

Tldr: ik zoek budgetvriendelijke, niet na een x scheurende panties in maat 46+.