Voor een projectje zoek ik liedjes uit films van de afgelopen 100 jaar. En dan liedjes met zang, dus geen soundtracks of Hans Zimmer. Ik kom alleen maar op The Lion King maar er is vast meer, iemand een aanrader? (:
Ik heb die bij mijn ouders en je mag hem hebben maar ik heb geen flauw idee wanneer ik daar weer ben
Geen idee of dit is wat je bedoelt maar ik dacht aan Skyfall van Adele uit de gelijknamige film van James Bond.
Alle Disney films hebben dat toch wel? Daarnaast ook een hoop musicals (bijv. Moulin Rouge, West Side Story, JCS, Cabaret), of mogen die niet? En films Ă la A Star is Born, Burlesque, etc.
My heart will go oooooooooon and oooooooooooonnnnn (Titanic)
Liedjes uit Grease
Sound of Music
The Nightmare Before Christmas en sowieso bijna alles van Disney
Oh en Begin Again!
Bohemian Rhapsody?
La la land
Sweeney Todd
Charlie and the chocolate factory (oude en nieuwe versie)
Mamma mia
Ik heb als mijn iPhone xs vergrendeld is dat ik fotoâs kan maken zonder je telefoon eerst te ontgrendelen, alleen nu viel mij op dat je gewoon alle fotoâs kan bekijken die er op mijn telefoon staan en dat wil ik natuurlijk niet. Iemand enig idee hoe ik dat kan aanpassen (zonder de camera weg te halen)?
Dankjewel! Ik heb alleen al alles aanstaan wat je aan kan hebben. Misschien omdat het niet met vingerafdruk is maar met gezichtsherkenning?
Is dat dan niet gewoon omdat je telefoon ondertussen je gezicht al herkend heeft via de gezichtsherkenning?
Heb net even gekeken en bij mij heeft ie tegen de tijd dat ik op die camera heb geklikt, mân gezicht ondertussen al herkent. Ik kan dan inderdaad ook gewoon bij al mân fotoâs. Als ik tijdens het oppakken de frontcamera echter afscherm (waardoor er geen gezichtsherkenning plaatsvindt), zie ik geen fotoâs!
Omg je bent een held, hoe kan ik dat zelf niet bedacht hebben hahaha.
Mijn vriend en ik willen een ikea pax kast kopen deze week maar hoe moeilijk is het in elkaar zetten van een pax kast? Als in, kunnen twee niet zo handige mensen dit of is het verstandig ook een handige vader in te schakelen? De pax kast is 2.5 meter breed en 2.36 meter hoog dus best groot:
Heb je wel eens eerder een Ikea kast in elkaar gezet? Het is niet moeilijk (schroeven aandraaien en een paar spijkertjes slaan, veel meer is het niet) als je maar goed oplet, de handleiding volgt en een beetje ruimte hebt om te werken.
Ja wel andere kasten maar die waren wel een stuk kleiner! Maar dan komt het wel goed denk ik.
Ahh ik heb het voor elkaar gekregen twee keer te betalen voor 1 ding op aliexpress. Moet ik de seller even contacten, of moet dat via ali zelf?
En, ik wil graag een armband met lichtjes, wat je tijdens hardlopen kan gebruiken. Iemand een idee waar je die (cheap) kan kopen? Action?
Yes! Schijnen ze nu ook best fancy uitvoeringen te hebben. Soort armbandjes in roze/paars. Ben van de week vergeten te kijken, ik heb van die afzak dingen.
ah top, fiets ik daar morgen niet voor de kat zijn kut heen!
Ik heb er toevallig gisteren eentje in elkaar gezet. De kast zelf is echt heel goed te doen en het maakt niet echt uit dat hij groot is, gewoon zorgen voor genoeg werkruimte. Voor de deuren is het wel handig als je met zân tweeĂ«n bent, dan is het ook goed te doen. Met de lades had ik wel best wat moeite omdat ik de handleiding een beetje onduidelijk vond, maar met wat geklungel kom je daar ook wel uit (en anders bewaar je die voor een handig iemand)