Ik denk halve maand… wij betalen gewoon per kalendermaand en niet per 30 dagen.
Maar je kan beter ff de bank bellen denk ik!
Ja ik! Ik vind het echt super leuk ben er heel blij mee. Vind parfum toch vaak duur om full size te kopen maar vind het wel leuk om verschillende geuren te dragen en uit te proberen. Verder vind ik de service van parfum ado ook heel goed.
Misschien niet wat je zoekt, maar tegenwoordig kun je een GR ook als app downloaden, gratis.
Ja, klopt, ik zal het ook nog wel vragen natuurlijk, maar als iemand het hier snel even wist was dat ook al verhelderend.
ja dat heb ik op mijn computer, maar heb tijdens het tentamen geen computer haha
Aaah korting is altijd fijn, kan ik het iig een maandje proberen. Dankjewel!
Bij ons werd aan het einde van de eerste hele maand anderhalve maand hypotheek afgeschreven. (Half mei sleutel, eind juni die afschrijving)
Wij hebben de sleutel de 7e van de maand gekregen en heb een afrekening gekregen voor het ‘overige’ deel van de maand. Zodat we de rest gewoon weer per maand betalen ipv 7e tot de 7e
Ik denk dat je wel echt een ID kaart of paspoort moet opsturen. Het is toch niet zo erg dat je foto verouderd is?
Werkgevers zijn verplicht om je identiteit te controleren bij je indiensttreding en een kopie van je identiteitskaart/paspoort te bewaren in de administratie, dit mag helaas geen rijbewijs zijn! Op een rijbewijs staat namelijk geen nationaliteit en is daarmee niet geldig voor de verificatieplicht.
maar ik geloof dat je wel bepaalde gegevens mag afdekken (AVG wet) waaronder je foto. Moet je anders even googlen of dat echt zo is haha
Die om nagellak op te testen? Laatst zien liggen bij So Low.
Zo ging het bij ons ook idd!
Wil je het zelf meenemen of opsturen? In dat laatste geval is brownies per post misschien wel iets? En een kaartje kan natuurlijk altijd, kan je ook iets opzetten van dat je aan ze denkt en er voor hen bent oid
Ik wil graag meer kookboeken, heb zelf alleen een boek van Lekker & Simpel en Super Simple van Tieghan Gerard/Half Baked Harvest. Haar eerste boek heb ik ook besteld.
Iemand nog aanraders voor fijne kookboeken?
Ik vind de boeken van chicks love food heel fijn.
Heb je al een boek van Ottolenghi in huis? Vind ik wel een must have!
Nee, staat er niet op
bedankt voor het kijken! heb er eentje op marktplaats gekocht voor slechts 17,50