Durf te vragen #2

Ja wij doen ook maar ongeveer voor die periode per training brug (+ ik kan echt nog bijna niks maar mijn handen gaan volledig open van het gewoon zwaaien alleen al en het duurt meer dan 2 weken voordat ze weer dichtgegroeid zijn dus dan blijf ik elke keer bezig). Ik train bij een gewone vereniging, zo’n speciale les voor volwassenen :slight_smile:

Ik heb de Active maar het klopt inderdaad dat de batterij niet heel lang mee gaat (ligt er natuurlijk wel aan welke functies je hebt ingesteld). Persoonlijk vind ik het niet erg om hem regelmatig op te moeten laden, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Iemand ervaring met kleurlenzen op sterkte? Liefst zo goedkoop mogelijk, is voor een feestje.

Ik was nachtdieren aan het kijken en er was een meid waarvan de ouders in een sekte zaten, maar kon niet goed verstaan hoe die sekte heet. De Nova of Mova? Iemand die ook heeft gekeken en weet welke sekte werd genoemd? :grin:

Malva :blush:

1 like

Ohh thanks!! Ik vind er online helemaal niks over. De dingen die ze vertelde hadden echt een wtf-gehalte dat direct mijn nieuwsgierigheid aanwakkerde haha

Heeft iemand toevallig wel eens een workshop speksteen beeldhouwen gevolgd? Ik wil dit cadeau geven aan iemand namelijk! Het liefst omgeving Nijmegen, Utrecht mag evt. ook. Als het maar goed te bereiken is met het ov.

Heeft iemand ervaring met Par.fu.m.a.do? Soort subscription waarbij je elke maand een nieuwe parfum kan uitzoeken, maar ben erg benieuwd naar ervaringen!

@Karl_Lagerfeld volgens mij!

1 like

Heeft iemand een grafische rekenmachine die ik een weekje mag lenen of overkopen ? Ik woon in de buurt van Utrecht maar opsturen naar mij kan ook! Ik vergoed de verzendkosten uiteraard

Ja ik! Vond het heel leuk eigenlijk. Alleen gestopt omdat ik nog 6 van die flesjes open had staan en vond het wel overdreven om er dan nog meer binnen te krijgen. In het parfumtopic staan een paar kortingscodes om je aan te melden als je interesse hebt.

1 like

Ik kan vanavond als ik thuis ben even voor je kijken. Het is wel een oudje maar als ik hem nog heb dan mag je hem tegen verzendkosten hebben.

1 like

Ik kan op Google geen goed antwoord vinden, dus vandaar hier deze vraag.

Ik ga verhuizen van een huurhuis naar een koophuis. Ik kan er op de 14e van de maand in. Mijn huur laat ik twee weken langer doorlopen, tot de 1e van de volgende maand. Ik betaal dus gewoon de hele maand huur.

Hoe zit dit met de hypotheek? Is dat een halve maand die ik dan moet betalen, van de 14e tot de 31e? Of wordt er dan een hele maand gerekend van de 14e tot de 14e van de volgende maand?

Oh dat zou top zijn! Laat maar weten :grin:

Ik denk halve maand… wij betalen gewoon per kalendermaand en niet per 30 dagen.
Maar je kan beter ff de bank bellen denk ik!

1 like

Ja ik! Ik vind het echt super leuk ben er heel blij mee. Vind parfum toch vaak duur om full size te kopen maar vind het wel leuk om verschillende geuren te dragen en uit te proberen. Verder vind ik de service van parfum ado ook heel goed.

2 likes

Misschien niet wat je zoekt, maar tegenwoordig kun je een GR ook als app downloaden, gratis.

Ja, klopt, ik zal het ook nog wel vragen natuurlijk, maar als iemand het hier snel even wist was dat ook al verhelderend.

ja dat heb ik op mijn computer, maar heb tijdens het tentamen geen computer haha

1 like

Aaah korting is altijd fijn, kan ik het iig een maandje proberen. Dankjewel!