Durf te vragen #2

Dankjewel voor je uitgebreide antwoord!

Bij ons proberen ze nu hun best te doen met brainstorm sessies e.d. om kleine dingen aangenamer te maken. Maar processen kunnen we niet echt veranderen, ligt namelijk vast voor de autoriteiten.
Maar veel mensen onder de 35 zijn erg carrière gericht en die stromen dus vooral door. Omdat ze ergens anders binnen het bedrijf een beter salaris krijgen.

pepermuntolie in hoekjes en gaatjes duwen heeft hier goed geholpen, nooit meer een muis gezien

1 like

Annuleringsverzekering kan je vaak alleen tijdens de datum van boeken afsluiten. Een reisverzekering zou ik zeker afsluiten! Probeer je goed te oriënteren want er zijn echt goedkope verzekeringen. Niet zonder verzekering op vakantie gaan hoor!

1 like

Bij ons is een kat nemen inderdaad het enige dat écht geholpen heeft maar dat is natuurlijk niet altijd een optie. :cry:

Zijn er hier ook mensen die komende week op vakantie gaan naar een Zuid-Europees land(NIET Italië) via Schiphol? Ik zou komende week namelijk gaan, maar twijfel of het verstandig is om te gaan wegens het coronavirus.

In mijn woonplaats kun je de gemeente bellen en die dichten alle gaten af + gif + nog een antimuizenmiddel, ik geloof iets van geurstof? Dat deden ze gratis en was bij ons het enige wat echt hielp. Moeten de buren ook wel meedoen anders lopen de muizen alsnog over.

Welke medicatie/supplementen/whatever helpen tegen opgeblazenheid?

Wellicht Molkosan van dr Vogel?

1 like

Weet iemand toevallig waar deze jurk van is?? Ik heb hem nodig in mijn leven

2 likes

Iberogast

1 like

Deflatine

1 like

Wie heeft dat gifje van Robert Kranenborg met ‘ik mis iets… smaak’. @Lula?

Oh weet niet hoe ik bij Robert Kranenborg kwam, maar dank!

Kan je op een makkelijke manier Videoland kijken buiten Nederland? Ik neem aan dat Videoland alleen in Nederland werkt.

VPN gebruiken?

1 like

In Spanje kon ik gewoon videoland kijken!

1 like

Als ik in een andere stad ga winkelen dan is het vrijwel altijd Amsterdam of Groningen maar wat zijn nog meer leuke plekken? Wil met een vriendin in mei weer een dagje winkelen namelijk maar ik wil wel dat er een Primark is haha (kom ik ook normaal niet snel dus wil ik altijd wel even heen).

Oh en voor mijn vriendin is het wel fijn als er beetje vega eten te verkrijgen is maar volgens mij heb je dat tegenwoordig snel wel in een stad volgens mij. Wil vooral gewoon weten welke plekken jullie aanraden voor een lekker dagje winkelen/chillen. :grin:

Utrecht of Nijmegen, Rotterdam, Den Haag, Eindhoven

1 like

Wat zijn de beste invisibobble dupes? Die van Kruidvat eigen merk zijn net al kapot gegaan. Of kan ik toch maar beter the real deal kopen?

Die van de Hema en de Action in ieder geval niet, bij mij rekken ze heel erg snel uit en zijn er ook al stukgegaan

2 likes