Durf te vragen #2

Ik zou het verwarmen met een föhn en dan weer peuteren!

1 like

Heeft er iemand weleens bijles gegeven via een bedrijf zoals Ly.ceo? Is dat aan te raden?

Ik sta aangemeld, maar ik krijg zooo weinig aanvragen!

1 like

Ik heb ervaring met students plus, vond dat wel heel fijn bedrijf.

1 like

Keukenpapier en dan strijken.
Zo kan dat ook met kaarsvet.

1 like

Als ik nu mensen zoek op facebook krijg ik hele andere mensen dan voorheen te zien. Niet meer met gemeenschappelijke vrienden of uit de buurt, maar echt hele andere mensen dan voorheen. Soms zelfs niet eens een resultaat, terwijl ze wel facebook hebben. Weet iemand of dit een instelling of aanpassing is die ik perongeluk gedaan kan hebben?

Wat verdien je ongeveer? Ik ben 22 en ben wel benieuwd. Ik verdien nu namelijk bovengemiddeld met m’n baan maar dat houdt helaas op in maart…

Ik wil van nagelstyliste veranderen maar ik heb nog wat afspraken staan aangezien ze altijd ver vooruit plan. Hoe kom ik hier onderuit zonder te moeten zeggen dat ik ergens wil gaan. Iemand een goede tip voor deze angsthaas?

Als ze altijd op hetzelfde moment zijn: sorry mijn werkrooster/sportrooster is veranderd en nu kan ik niet meer op dit moment. En als ze vragen of je een nieuwe afspraak wil maken evt erbij dat je nog niet weet wanneer je wel kan dus dat dat nog niet kan.

Eerlijk is natuurlijk altijd beter maar ik heb dit smoesje al iets te vaak gebruikt als ik toch geen geld had voor een lang vooruit geplande afspraak of niet blij was met hoe het de keer ervoor gedaan was.

1 like

Ik ben een schijtert en zij is nogal rad van tong / zeer direct en houdt zich absoluut niet in. Dus ik ga voor een smoesje…

Ik heb dit gedaan en het was maar paar minuten werk. Zo chill! Kon het gewoon eraf vegen toen het warm was. Thanks allemaal voor het meedenken!

1 like

Haar een appje sturen dat je stopt met nagels om je natuurlijke nagels te laten groeien of aansterken

3 likes

Dat ligt aan je instellingen, je kan het instellen/controleren als je naar ‘account’ gaat en daarna doorklikt naar ‘privacy’.

Ik zou ook een bericht sturen als je niet durf bellen of face to face zeggen, doe ik ook vaak (belangst :confused:) als ze dan pusht om toch nog een afspraak te maken kan je tijd nemen om te antwoorden.

1 like

Je hebt een nieuwe baan/taak op werk gekregen waarbij je geen nepnagels meer mag. Die heb ik ook al eens gebruikt toen het me te duur werd haha

4 likes

Heeft iemand een tip voor fluwelen/velvet shirts die steeds oprollen? Heb er een aantal en bij allemaal last van en dan moet ik de hele tijd sjorren.

Als je switched en zij komt daar niet achter, zou ik inderdaad een smoes bedenken. Ik had dat dus niet, en dus heb ik haar eerlijk verteld waarom.

1 like

Ik heb deze jas gekocht: https://www.zalando.nl/vero-moda-tall-vmcheck-rambla-mantel-high-risk-red-veb21u011-g11.html

Weet iemand welke kleur sjaal hier leuk bij past?

Grijs zou ik zeggen

Beige misschien?