Durf te vragen #2

Via eyewish@home. Ga halfjaarlijks voor een meting. Betaalde eerst 18,75, maar omdat mijn soort er uit is nu 21,75

1 like

Bij de opticien, ik betaal €110 per half jaar. Daar komt nog wel vloeistof bij maar dat is iets van €25 voor 3,5 fles.

1 like

Het kan wel duidelijker zijn als je huid heel droog is. Misschien ff goed water drinken en valt het niet meer op?

1 like

Ik heb een abonnement bij pearl. Betaal 25 euro per maand. 1x per 2 maanden krijg ik dan ook nieuwe vloeistof geleverd. Ik ben er wel tevreden over.

1 like

Ik heb de Google rewards app, je krijgt dan steeds wat enquêtes op basis van plekken die je bezocht hebt en dan verdien je Google play tegoed elke keer als je er een invult. Ik weet alleen niet zo goed wat ik met dat tegoed moet doen :thinking:
Weet iemand nog leuke betaalde apps? (Android)

Idd goed drinken en anders castorolie smeren
Of het gewoon ownen

1 like

Iemand vanavond in omgeving Harderwijk die net als ik niets te doen heeft maar wel zin heeft om een drankje te gaan drinken oid?

Lust je veel dingen of juist niet? En sport je ook?
Ik ben geen diëtiste, maar heb veel gehad aan tips van een personal trainer

Sinds een paar dagen doe ik aan hardlopen als warming up voor m’n training, en ik vind het erg leuk (who am I). Maar na 10 minuten zonder problemen krijg ik opeens extreme pijn in m’n zij-achtig gebied, zo erg dat ik niet meer kan ademen. Ik doe ook aan spinning en daarbij heb ik het nooit, maar is dit omdat m’n conditie gewoon zo slecht is dat ik gestraft moet worden omdat ik het probeer? Viel dit te verwachten?

1 like

Online via visiondirect, zijn veel goedkoper en dezelfde merken als bij de opticien. Ik laat nog wel jaarlijks een gratis oogmeting doen en bestel de lenzen dan op die site.

1 like

Zijsteken komen volgend mij vaak voor bij rennen en andere sporten waarbij je veel schokkende impact bewegingen hebt. Gaat niet om je conditie maar kan te maken hebben met zuurstoftoevoer door bijv verkeerde ademhaling.

1 like

Oh hm ja spinning heeft wel minder impact dus dat kan het wel verklaren! Ik zal wat onderzoek doen naar hoe ik wel moet ademen haha

Is je houding goed? Als ik niet op mijn houding lette kreeg ik ook altijd last in mijn zij

Ja dat wel! Een van de instructeurs zei dat het er heel goed uit zag :’) little did they know dat ik niet meer bij kwam

1 like

Heeft iemand tips voor leuke winkeltjes in groningen? Ik ga zometeen met mijn moeder winkelen en wil wat leuke achterafwinkeltjes in (geen ketens en zo)

In de folkingestraat, zwanestraat en oude Kijk in 't jat straat, zitten zulke winkels. En oosterstraat ook wel!

Nu ik er zo over nadenk, als je wegblijft van de herestraat en de vismarkt komt het sowieso wel goed

1 like

Iemand enig idee of die blender van de AH actie het waard is? Ik wou al een blender kopen en nu vraag ik me af of die van de appie een goede deal is/een goed product

Geen idee of iemand hiermee bezig is, maar wat is een mooie (en niet te dure) tarotset? Ik wil graag eens proberen maar ik kan niet kiezen tussen alle decks!

Oddity in de Oosterstraat!

1 like

Weet iemand of er nog zo’n soort museum bestaat zoals Wondr en Youseum? Waar jezelf in het middelpunt staat en leuke foto’s kan maken?