Durf te vragen #2

Ik zou zeggen beige net zoals haar trui op foto 3. Of basic zwart.

Kan je op insta de opgeslagen berichten in verschillende mapjes doen? En zo ja, hoe?

Als je naar opgeslagen gaat (naar je eigen profiel - op die 3 streepjes rechtsboven - opgeslagen) dan staat rechts boven een plusje, daar kun je een nieuwe collectie maken en als je dan op volgende klikt kun je al opgeslagen afbeeldingen selecteren om er in te zetten. Als je een nieuwe opslaat dan komt er in beeld een melding of je het in een collectie op wil slaan.

Als je op dat opslaan icoontje klikt, daarna op opslaan in collectie klikken en dan kun je die collectie een naam geven.

1 like

Als ik op die drie puntjes klik kan ik dingen selecteren. Maar dan komt er onder in beeld een balkje met selectie ongedaan maken. Geen mapjes knoppen.

Weet iemand of het een heel slecht teken is als er een soort lichtroze filter over je telefoonscherm zit?

verder

Ik heb wat rondgegoogled en ik vind uiteenlopende antwoorden van mensen die zeggen dat het niet boeit, maar ook van mensen die beweren dat het heel snel bergafwaarts kan gaan en dat je beter een nieuwe telefoon kunt kopen. Heb hem trouwens bijna 2 jaar maar hij was goedkoop dus het is denk ik niet de moeite hem te laten repareren… Ik ga over 1.5 week op vakantie dus als ik een nieuwe moet dan koop ik hem liever nu zodat ik tenminste normaal bereikbaar ben.

Heb je niet toevallig blauw licht gefilterd? :see_no_evil:

Ik zou niet weten hoe dat moest dus ik denk het niet? Ik heb een goedkope en simpele telefoon (Moto C Plus) en ik heb geen apps op staan die het scherm aanpassen :sweat_smile: Wel dark mode bij de meeste apps.

Kan heel misschien komen door een overdosering van wasmiddel.

Kan een fout in de manier van verven zijn, kan ook dat de stof dubbel zat met wassen en je dit er van krijgt. Ik heb dit ook regelmatig met broeken, echt irritant want gebruik zelfs wasmiddel voor zwarte was.

Ik heb dit ook wel eens met donkere broeken. Ben er nog niet achter waar het aan ligt. Maar met nog een keertje wassen of spoelen is het opgelost. En als je 'm nu wilt dragen dan gewoon met een vochtig doekje eroverheen. Dan krijg je het meeste ook wel weg.

Omg ik zie net dat ik toiletpapier (ben verkouden hehe) heb mee gewassen in mijn favoriete zwarte vest. Krijg ik dit ooit nog eruit? En zoja hoe. Omg ik baal zo he. Het zit allemaal aan de binnenkant van een zak, verder is het gelukkig niet in andere kleding terecht gekomen.

1 like

Ja lukt wel, je moet alles er af peuteren. Met een kledingroller oid gaat het iets sneller.

1 like

Ik las overal over storm Ellen, maar hoorde in het jeugdjournaal dat er pas een naam word gegeven bij code oranje, en dat er voor vandaag alleen code geel is af gegeven.
Dus, was er nou wel of geen storm Ellen?

1 like

Ik heb een aparte versie UGG pantoffel het is alsof de lage uggs nog een stukje van af gehakt is. Maar heerlijk warm en loop er al twee jaar de hond op uit te laten

1 like

Ik heb shepherd sloffen en vind die heel fijn! Juist omdat ze nog een stuk achter je hak hebben en daardoor je voeten goed warm houden.

2 likes

Heeft iemand hier nog zegels van de Lidl nodig? Heb er nog 9.

Zal woensdag de stad Eindhoven nog er druk zijn, in het teken van carnavalvierders? Wil gaan winkelen :shopping:

Mijn moeder is binnenkort jarig. Nu willen we graag een activiteit doen met het gezin (4 personen). Met mijn verjaardag zijn we naar een escape room geweest en karten hebben we ook al eens gedaan. Ook iets met eten wordt m niet want dat gaan we al uitgebreid doen. Dus weet iemand nog een leuke activiteit?

Jeu de boules bar?