Zo leuk vond ik deze boeken en wat wilde ik graag Cindy zijn
Ik ben op zoek naar een nieuwe serie op Netflix maar begin zo vaak met iets en dan vind ik er niks aan of ik moet mezelf echt dwingen het af te kijken (zoals nu met better call Saul)
Ik vond leuk (best verschillende dingen wel maar goed)
Everything sucks
End of the fckng world
True detective
The sinner
Orange is the new black
Russian Doll
(Stranger things, Breaking Bad, Handmaids tale, Casa del papel al gezien)
Iemand die iets weet ik wat ik mogelijk ook leuk zou vinden obv bovenstaande?
Dit waren zulke leuke boeken!
Marcella vond ik leuk en spannend!
Misschien I am not okay with this? Of Ragnarok? Allebei beetje in dezelfde hoek, maar vond ze allebei heel leuk!
Sex education en Elite vonden wij leuk!
Broadchurch? Is een detective, beetje zoals the sinner
Handcrème van Kneipp trekt letterlijk binnen enkele seconden in. Ik gebruik het vaak op m’n werk en kan eigenlijk meteen weer m’n muis aanraken en typen. Mijn collega’s vinden hem ook heel snel intrekken. Die met avocado/citroen vind ik wel lekker, maar geuren zijn persoonlijk natuurlijk.
Ik wil met mn broers in het buitenland (en dus tijdverschil, geen live spel dus) een spel spelen op mn telefoon. Alleen Wordfeud kennen we nu wel… iemand een aanraders voor spellen die je tegen of met elkaar kan doen?
Ik vind Draw Something wel leuk, of zijn jullie meer van de trivia?
Ha, nu de enige buitenruimte die ik mag betreden mn balkon is: mn kerstboom staat daar nog. Weet iemand of ik die gewoon bij de kliko kan zetten? Of moet die ergens anders heen?
De slimste mens?
Een vriendin van mij kan nergens meer Nutrilon 1 vinden voor haar baby. Heeft iemand misschien vandaag nog ergens deze zien liggen? Liefst in de wijde regio rondom Berkel en Rodenrijs (Rotterdam/Den Haag).
Mag je aardappelen waar al kleine scheutjes (of hoe je dat ook noemt) uit groeien nog opeten?
Ik zelf snij ze eigenlijk altijd eraf en niet eens ruim, gewoon zodat ze eraf zijn. En heb nooit last. Maar schijnt indd giftig te zijn dus officieel moet je ze wel ruim eruit snijden.
Nog een vraag! Wat is een goede webshop voor CBD olie? En welke/welk merk raden jullie aan?
Thanks iedereen! Ik ben nu met i am not okay with this begonnen, wel vermakelijk tot nu toe!
Rest gaat op mijn lijstje
Heeft iemand ervaring met het kopen van een appartement/huis met hulp van je ouders als een soort garantstellers?
Wel naar gekeken. Vorig jaar ongeveer. Toen waren er maar twee aanbieders die dat aanboden, waaronder Rabobank. Het viel mij nogal tegen hoeveel extra je dan kan lenen. Het was meer om een extra 20.000 bijvoorbeeld te lenen die je op je eigen inkomen niet krijgt.
Hoe krijg je die melding weg bij de chat (rechts bovenaan)?