Durf te vragen #2

Picnic table challenge?

1 like

Jaaa thanks!!!

Hoe houden jullie je waterkoker goed kalkvrij? Azijn werkt supergoed, maar ik krijg er zo snel weer van die korrels in. Ik zou hem denk ik elke week wel moeten ontkalken.
Iemand enig idee of dit langer te vermijden is, of is dit onoverkomelijk

Het ontgaat mij behalve door wat ik hier las; maar winkels sluiten allemaal. Heel goed :+1:t4:
Maar blijven drogisterijen wel geopend? Lijkt mij wel toch?

Iemand die goede YouTube filmpjes of sites weet waar je kan leren gitaar te spelen?
Ik heb vooral moeite met akkoorden wisselen.
Of als iemand van jullie tips of trucks heeft, let me know. :smiley:

Niet gratis maar:

https://www.udemy.com/course/complete-guitar-system-beginner-to-advanced/

1 like

Waar vind ik een fijn, normaal geprijsd, springtouw voor volwassenen?

Decathlon? Of action wellicht

1 like

Ik denk dat er niks is om dit te voorkomen omdat in water kalk zit. Misschien dat na elke waterkookbeurt je waterkoker leeggieten en afdrogen vanbinnen het wat vertraagt. En verder inderdaad natuurazijn gebruiken.

1 like

Daar was ik al bang voor. Logisch idd in water zit kalk dus niet echt wat aan te doen.
Dat droogmaken ben ik helaas echt te lui voor haha dus dan toch maar regelmatig azijn gebruiken

Heeft iemand hier een echt goed recept voor bananenbrood? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Het liefst ook een die nog een beetje gezond is, zie bij een aantal recepten dat er ook een flinke hoeveelheid suiker in en dat wil ik een beetje vermijden.

Er staan nog wel meer recepten op haar site :blush:

1 like

Haha ik ook hoor!

Dankje!!

1 like

Moest even heel goed zoeken, maar mijn ouders hebben dit in de waterkoker zitten.

https://www.simonlevelt.nl/anti-kalk-sponsje-bredemeijer

En dat werkt heel goed tegen kalkaanslag! Je kan ook een schoongemaakte schelp in je waterkoker doen en die na ongeveer drie maanden vervangen. Aan de schelp gaat dan de kalk zitten. (Ben zelf niet bekend met deze methode)

4 likes

Als het goed is moet het pakket binnen 7 dagen worden verzonden door de verkoper.

2 likes

In deze tijden van samenwerken op afstand heb ik een app/website gevonden “Explain Everything” wat een interactief whiteboard is waar je in groep aan kan deelnemen. Ik wil dit gebruiken om de meetings met mijn team (die we in real life heel vaak op een whiteboard organiseren om te brainstormen) te houden.
Aangezien mijn tekenskills met een muis verschrikkelijk zijn dacht ik eraan om zo’n tablet met styluspen te kopen en die dan via usb?? met mijn werklaptop te verbinden om zo op het whiteboard te noteren.
Als ik op Bol zoek naar zoiets krijg ik allerlei producten te zien die volgens mij ook echt gericht zijn op grafisch ontwerpers (en dus duur). Ik zoek echt maar iets simpels om iets of wat deftig te kunnen schrijven op dat virtuele whiteboard. Waar zou ik best naar zoeken op Bol (of andere webshop natuurlijk)?

Oh wat een goede tip! Dit ga ik eens proberen! Dankjewel

1 like

Zoiets heet een tekentablet. Ik ken deze website niet, maar deze is niet zo duur. De goedkopere variant is uitverkocht.

1 like

Binnen 5 dagen moet de verkoper hem verzenden.

1 like