Yes! Deze bedoelde ik. Wauw, uit je hoofd?
Haha nee, gegoogeld.
Weet iemand nog leuke spellen om met een groep via Skype te spelen? We maken nu niet zoveel mee, dus na een halfuur is het gespreksstof wel op. 30 seconds hebben we al gedaan
Heb je de app āhousepartyā al gebruikt? Dan kun je ook tekeningen maken/raden, is ook leuk!
Goed idee! Schrijf ik op!
Hahahaha wij zijn ook echt allemaal binnen no time uitgepraat hier ja Houseparty is zeker leuk! En wij hebben ook al galgje gedaan, gewoon op een blaadje of (als iemand het heeft) een groot whiteboard. Was best vermakelijk haha
Ik zag het gister bij tigervita op haar stories maar nu ik het na wil doen is ie weg. Hopelijk herkent iemand wat ik bedoel. Het was van andere mensen van tiktok. Man en een vrouw. Vrouw was op handen en voeten op de grond, met rug naar de grond. Man ging met zn kont op haar knieƫn en voeten onder de armen en uiteindelijk was die man los van de grond en hingen ze allebei alleen op de knieƫn van de vrouw. Hopelijk weet iemand wat ik bedoel, vreselijke beschrijving zo.
Picnic table challenge?
Jaaa thanks!!!
Hoe houden jullie je waterkoker goed kalkvrij? Azijn werkt supergoed, maar ik krijg er zo snel weer van die korrels in. Ik zou hem denk ik elke week wel moeten ontkalken.
Iemand enig idee of dit langer te vermijden is, of is dit onoverkomelijk
Het ontgaat mij behalve door wat ik hier las; maar winkels sluiten allemaal. Heel goed
Maar blijven drogisterijen wel geopend? Lijkt mij wel toch?
Winkels moƩten niet dicht toch? Maar veel gaan dicht omdat het niet meer winstgevend is om open te zijn/niet veilig meer voor personeel om open te zijn.
Ik weet dat HEMA bijv heeft gezegd dat ze pas dichtgaan als ze dat echt moeten van de overheid omdat ze essentiele dingen verkopen
Iemand die goede YouTube filmpjes of sites weet waar je kan leren gitaar te spelen?
Ik heb vooral moeite met akkoorden wisselen.
Of als iemand van jullie tips of trucks heeft, let me know.
Waar vind ik een fijn, normaal geprijsd, springtouw voor volwassenen?
Decathlon? Of action wellicht
Ik denk dat er niks is om dit te voorkomen omdat in water kalk zit. Misschien dat na elke waterkookbeurt je waterkoker leeggieten en afdrogen vanbinnen het wat vertraagt. En verder inderdaad natuurazijn gebruiken.
Daar was ik al bang voor. Logisch idd in water zit kalk dus niet echt wat aan te doen.
Dat droogmaken ben ik helaas echt te lui voor haha dus dan toch maar regelmatig azijn gebruiken
Heeft iemand hier een echt goed recept voor bananenbrood? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Het liefst ook een die nog een beetje gezond is, zie bij een aantal recepten dat er ook een flinke hoeveelheid suiker in en dat wil ik een beetje vermijden.
Er staan nog wel meer recepten op haar site