Vroegahhhh op de Nintendo DS vond ik het heel leuk!
Maar wat vind je nu leuk? Ik kan ni no kuni 2 ook heel erg aanraden, of stardew Valley, of ace attorney, of undertale, of ori and the blind forest
We hebben so far alleen Mario Party, Pokemon GO, Smash Bros en Mario Party. En wil nu een keer een spel proberen met een âopen wereldâ waar je allerlei dingen kan doen a la Sims. Maar thanks voor de recs, ga me zo inlezen
Pokemon sword/shield is ook een aanrader als je pokemon letâs go al hebt
Zelda Breath of the Wild is qua open wereld ook echt een aanrader
Zelda BOTW sowieso!
Ik moest gelijk denken aan sex on the beach, maar dat zal hem vast niet zijn
Ik heb geen idee, maar ik volg je zoektocht misschien een voice message voor de melodie
Ik baal dat ik het niet herken
Heb je er geen beeld bij? Ooit een clip gezien? Het meisje zingt en welke instrumenten hoor je?
Dit komt mij echt zo bekend voor! Weet je nog een stukje of was dit het haha
Ik wil een sieraad bestellen uit Amerika. Deze kost 220 dollar en zou nu 198 euro kosten. Wat zouden de invoerkosten zijn? Ik heb op internet gekeken maar kom er niet echt wijs uit! Sorry voor de domme vraag dus hoogstwaarschijnlijk haha
Hier kan je het berekenen
Ik moet iedere 10 maanden een nieuwe stagiaire inwerken en de basis gaat altijd wel vrij vlot (3 tot 4 weken), maar voordat ze alle taken die ze moeten doen zelfstandig kunnen uitvoeren zitten we meestal wel op een maand of 7. Dat komt ook wel door de diversiteit aan taken, het gat tussen zelfstandig met basistaken aan de slag kunnen en het volledige takenpakket zelfstandig uitvoeren is bij ons dan ook best groot.
Hahaha inderdaad OMG, ik had het er niet uitgehaald. Ken de clip niet, het meisje niet, het begin van het liedje niet, maar het refrein weer welâŠ
Weet iemand hoe het zit met bestellen via eBay vanuit de US? Ik wil graag schoenen kopen, dus dat zou tweedehands zijn, maar ik weet niet of ik dan invoerkosten moet betalen? Het is best een groot bedrag (boven de 100$)
Ik moet zometeen 3 uur in de auto zitten, nu alle horeca is gesloten vind ik dat best spannend. Weet iemand of je ergens naar de wc kan onderweg? Kan ik nog naar tankstations?
Heeft iemand via b.udget.m.obiel een sim only abonnement? Zo ja, bevalt het?
Of is er nog een goede deal gaande waar ik getipt op moet worden