Durf te vragen #2

Haha ik ook hoor!

Dankje!!

1 like

Moest even heel goed zoeken, maar mijn ouders hebben dit in de waterkoker zitten.

https://www.simonlevelt.nl/anti-kalk-sponsje-bredemeijer

En dat werkt heel goed tegen kalkaanslag! Je kan ook een schoongemaakte schelp in je waterkoker doen en die na ongeveer drie maanden vervangen. Aan de schelp gaat dan de kalk zitten. (Ben zelf niet bekend met deze methode)

4 likes

Als het goed is moet het pakket binnen 7 dagen worden verzonden door de verkoper.

2 likes

In deze tijden van samenwerken op afstand heb ik een app/website gevonden “Explain Everything” wat een interactief whiteboard is waar je in groep aan kan deelnemen. Ik wil dit gebruiken om de meetings met mijn team (die we in real life heel vaak op een whiteboard organiseren om te brainstormen) te houden.
Aangezien mijn tekenskills met een muis verschrikkelijk zijn dacht ik eraan om zo’n tablet met styluspen te kopen en die dan via usb?? met mijn werklaptop te verbinden om zo op het whiteboard te noteren.
Als ik op Bol zoek naar zoiets krijg ik allerlei producten te zien die volgens mij ook echt gericht zijn op grafisch ontwerpers (en dus duur). Ik zoek echt maar iets simpels om iets of wat deftig te kunnen schrijven op dat virtuele whiteboard. Waar zou ik best naar zoeken op Bol (of andere webshop natuurlijk)?

Oh wat een goede tip! Dit ga ik eens proberen! Dankjewel

1 like

Zoiets heet een tekentablet. Ik ken deze website niet, maar deze is niet zo duur. De goedkopere variant is uitverkocht.

1 like

Binnen 5 dagen moet de verkoper hem verzenden.

1 like

Hij is ook op Bol verkrijgbaar, dus dat komt wel goed dan! Dank je wel.

1 like

Succes!!!

Binnen 5 dagen!

1 like

Oh wauw zie het net. Eerst was dat 7 dagen, maar nu inderdaad 5. Sorry voor de foute info @monkeyslut

1 like

Sowieso een heel goed merk. Ik gebruik een dure voor thuis en 1 van dit merk voor onderweg met mn laptop en ze zijn gewoon even goed.

1 like

Weet iemand dit? Ik moet een pakketje van Wehkamp echt retourneren nu maar had daar nooit eerder besteld. Ik wil het laten ophalen omdat de DHL-punten in mijn buurt gesloten zijn. Op de website lees ik dit bij hoe je het moet doen:

1. meld je retour aan Selecteer je retourartikelen en kies voor ophalen . 2. pak je retour in Doe de artikelen terug in de originele verpakking (met de stickers erop) en zoveel mogelijk in één doos of zak. Het liefst in een Wehkamp doos of zak, zo help je ons om je retour sneller af te ronden. Je hoeft niks uit te printen. 3. overhandig je retour Je ontvangt een bewijs met je track & trace-code.

Ik weet niet meer of er papieren/een retouretiket bij hebben gezeten, waarschijnlijk wel maar ik kan nergens iets vinden en heb nogal rigoureus opgeruimd vorig weekend. Het lijkt er bijna op alsof ik ook geen retouretiket op hoef te plakken, maar dat lijkt me zo gek? Iemand toevallig ervaring?

Meestal als iets opgehaald wordt plakt de pakketbezorger er een retouretiket op bij het ophalen!

1 like

Oh! Super, dank! Dan waag ik het er zo op.

Er zit een bestelformulier in en daarop zit volgens mij een sticker die je op de doos moet plakken met een barcode. De bezorger die het op komt halen scant die code en geeft jou een briefje als ophaalbewijs.

Volgens mij is dit niet altijd. Ik heb namelijk al de keren dat ik er heb besteld (iets te vaak🙄), dat nog nooit gehad.
Gewoon orginele doos dichtplakken en zij plakken er een retour sticker op als ze hem ophalen of als ik hem bij dhl af geef.

1 like

Weet je dit zeker? Lees er niets over op de website, maar goed kan ook in het geheel geen formulier meer vinden.

Pfft nou even kijken of ik de klantenservice te pakken krijg, moet daar een app voor downloaden omdat ik geen social media heb, super onhandig.

Je geeft op de site aan wat je wilt retourneren en wanneer je wil dat DHL het ophaalt. De spullen doe je gewoon in de zak/doos waarin je het ontvangen hebt. Als DHL het komt ophalen plakken zij er een verzendbewijs op (daar staan jouw gegevens op) en krijg jij het andere deel. Je hoeft verder niets in de zak/doos te doen.

1 like