Ik wil een sieraad bestellen uit Amerika. Deze kost 220 dollar en zou nu 198 euro kosten. Wat zouden de invoerkosten zijn? Ik heb op internet gekeken maar kom er niet echt wijs uit! Sorry voor de domme vraag dus hoogstwaarschijnlijk haha
Hier kan je het berekenen
Ik moet iedere 10 maanden een nieuwe stagiaire inwerken en de basis gaat altijd wel vrij vlot (3 tot 4 weken), maar voordat ze alle taken die ze moeten doen zelfstandig kunnen uitvoeren zitten we meestal wel op een maand of 7. Dat komt ook wel door de diversiteit aan taken, het gat tussen zelfstandig met basistaken aan de slag kunnen en het volledige takenpakket zelfstandig uitvoeren is bij ons dan ook best groot.
Hahaha inderdaad OMG, ik had het er niet uitgehaald. Ken de clip niet, het meisje niet, het begin van het liedje niet, maar het refrein weer wel…
Weet iemand hoe het zit met bestellen via eBay vanuit de US? Ik wil graag schoenen kopen, dus dat zou tweedehands zijn, maar ik weet niet of ik dan invoerkosten moet betalen? Het is best een groot bedrag (boven de 100$)
Ik moet zometeen 3 uur in de auto zitten, nu alle horeca is gesloten vind ik dat best spannend. Weet iemand of je ergens naar de wc kan onderweg? Kan ik nog naar tankstations?
Heeft iemand via b.udget.m.obiel een sim only abonnement? Zo ja, bevalt het?
Of is er nog een goede deal gaande waar ik getipt op moet worden
Ik heb via simpel, 4gb, 500 smsjes en onbeperkt bellen voor een tientje
Ik ben nu een jarenlange opeenstapeling van foto’s op de computer aan het opschonen. Moest echt al zó lang :’) Het is superveel werk… Mijn vraag: weet iemand of er een programmaatje bestaat dat automatisch de beste foto’s uit een map selecteert? Als in: uit een serie vergelijkbare foto’s alleen de scherpste?
In Clue kun je ook heel goed zelf je energieniveau en mood tracken, waardoor je zelf inzicht krijgt of het van je cyclus afhankelijk is of niet
Heeft iemand hier ervaring met de stoomreiniger van Kärcher? De SC2 of 3? Ik ben heel erg benieuwd hoe het bevalt en of je daarnaast ook nog andere schoonmaakspullen moet gebruiken, of dat dit voldoende is. Ik twijfel om er eentje aan te schaffen!
Clue!
Is al gezegd, maar Clue. Gebruik het al vier jaar en zelfs met mijn soms schommelende cyclussen (soms 30 en soms 40 dagen) is hij tot 1 a 2 dagen best wel accurate. Ook fijn om inzicht te krijgen in je cyclus; energie niveau, slaap, emoties, trek, vocht vasthouden, etc.
Ik zoek een film:
Wat ik nog denk te weten is dat een meisje melk moet gaan halen en als ze thuiskomt zie je een schilderij. Dan beweegt het schilderij en vlgs mij wordt ze dan in het schilderij gezogen. Over dat laatste twijfel ik haha.
Ik dacht dat ik de titel al eens gezien te hebben op het forum, dacht hem gemarkeerd te hebben,maar ik kan niets terugvinden.
Heeft iemand hier een abbo op The New Yorker Magazine? Ze hebben nu een hele chille deal (12 weken voor 10 dollar). Maar ik lees ook slechte verhalen, dat ze je hierna alsnog de volle mep laten betalen, dus ik durf 't nog niet aan…
Ik ben nu Please Like Me aan het kijken en ik kan niet meer stoppen. Het is zo leuk !
Bij de eerste regel moest ik denken aan The Witches, maar dat meisje wordt er niet in gezogen. Zij zit dan plots in het schilderij.
Wat is een normaal tempo voor een beginner hardloper ongeveer?