Durf te vragen #2

Haha, dan weet ik het ook verder niet :joy:. Zolang je je geld maar terug krijgt, en anders is de klantenservice van Wehkamp gelukkig goed :laughing:.

Ik hoop het! Het was een extreme miskoop, ik ga 'm zo wegbrengen haha

Ja komt vast goed! En anders voortaan, als de optie er bij staat, achteraf betalen :grimacing:

Haha gelukkig heb ik die sowieso al gebruikt!

1 like

Hoelang denken jullie dat het gemiddeld duurt om iemand in te werken in deze omstandigheden (verschilt per geval natuurlijk, dus gemiddeld): jong, met werkervaring, digitaal vaardig, kennis van zaken & op zich tijd en ruimte genoeg voor 1 op 1 begeleiding. Ben benieuwd naar alle sectoren van onderwijs tot zorg tot cultureel tot alle kantoorbanen.

Tot grotendeels zelfstandig de dag door kunnen komen en meerdere, gelijksoortige taken op zich kunnen nemen:

• 1-2 weken
  • 3-4 weken
  • 5-6 weken
  • 7-8 weken
  • 9-10 weken
  • 11-12 weken
  • Langer dan 12 weken (dus langer dan 3 maanden haha)

0 stemmers

Tot volledige zelfstandigheid, natuurlijk hier en daar nog wel eens een vraag aan het management want dat hou je na 10 jaar nog. Maar externe contacten zelfstandig onderhouden, taken herkennen, oppakken en uitvoeren etc., grote diversiteit aan taken:

• < 4 weken
  • 1-2 maanden
  • 3-4 maanden
  • 5-6 maanden
  • 7-8 maanden
  • 9-10 maanden
  • 11-12 maanden
  • Langer dan 1 jaar

0 stemmers

Heb vega pizza pollo pesto van de dominos besteld en wow: het smaakt zoooo echt! Eindelijke die echte vleesstructuur met bite. Weet iemand welk merk nepkip zij gebruiken?

1 like

Maar dat zat er dus niet bij. Het is nu trouwens al weg :woman_shrugging:t2:

1 like

Dit is wel echt afhankelijk van het type functie. Vorig jaar ergens begonnen en daar kon ik na 2 weken redelijk zelfstandig werken als en na 2 maanden was ik wel echt volledig zelfstandig. Nu een nieuwe baan en heeft het 2 maanden geduurd voordat ik het begon te begrijpen en nu moet ik nog meerdere keren per dag collega’s bellen omdat ik een situatie tegenkom die ik niet eerder heb gehad.

1 like

Is Animal Crossing nou echt zo’n leuk spel? Niet sarcastisch bedoeld, maar oprecht. Ik zoek een nieuw spel voor onze Switch.

1 like

Vroegahhhh op de Nintendo DS vond ik het heel leuk!

1 like

Maar wat vind je nu leuk? Ik kan ni no kuni 2 ook heel erg aanraden, of stardew Valley, of ace attorney, of undertale, of ori and the blind forest

1 like

We hebben so far alleen Mario Party, Pokemon GO, Smash Bros en Mario Party. En wil nu een keer een spel proberen met een ‘open wereld’ waar je allerlei dingen kan doen a la Sims. Maar thanks voor de recs, ga me zo inlezen :blush:

Pokemon sword/shield is ook een aanrader als je pokemon let’s go al hebt

1 like

Zelda Breath of the Wild is qua open wereld ook echt een aanrader

2 likes

Zelda BOTW sowieso!

2 likes

Ik moest gelijk denken aan sex on the beach, maar dat zal hem vast niet zijn

2 likes

Ik heb geen idee, maar ik volg je zoektocht :joy: misschien een voice message voor de melodie :smirk:

Ik baal dat ik het niet herken :joy::sweat_smile:

Heb je er geen beeld bij? Ooit een clip gezien? Het meisje zingt en welke instrumenten hoor je?

Dit komt mij echt zo bekend voor! Weet je nog een stukje of was dit het haha

1 like