Misschien kun je al z’n collega’s vragen om een videoboodschap op te nemen? En die dan in elkaar knutselen?
Oh dat is een heeeel leuk idee, dankjewel!!
Aan de mensen die quizzen maken voor vrienden: wat voor soort vragen doen jullie er in? Ik wil een kahoot maken met vragen over mijn vriendinnen en mezelf (geen algemene kennisvragen dus) en dat is natuurlijk erg persoonlijk, maar ik heb totaal geen inspiratie helaas
Er bestaat zo’n site met quizvragen, volgens mij gewoon iets van quizvragen.nl en ik gebruik dat altijd als inspiratie. Intro’s uit de top2000 raden werkt ook altijd goed
Zelf geen ervaring, maar al heel veel video’s gekeken van youtubers die dit doen en vond ze allemaal teleurstellend… Vind het meestal echt te oubollig!
Ja hier ben ik dus ook bang voor . Ook de reden waarom ik echt twijfel…
Oh dit heb ik dus ook! Zit me ook rot te piekeren wat ik kan doen ipv het grote geplande feest. Dus ik lees even mee
Vragen over lievelingseten, vriendjes, oude herinneringen, schoenmaten, typerende uitspraken?
Wij doen meestal ook wel iets met foto’s bewerken / samenvoegen en dan raden wie het zijn bijvoorbeeld. En favoriet is absoluut uitspraken/zinnen die iemand heeft gezegd in een whatsappgesprek en dan raden wie dat zei. Dat is zooo lastig maar wel leuk als je elkaar goed kent!
Een vriendin van mij heeft zoiets een keer via Zalando gedaan. Ze was niet geheel ontevreden, maar de gekozen kleding enz. was niet helemaal haar stijl. Volgens mij heeft ze een sjaal en een jurkje gehouden, maar ze draagt het niet vaak.
Als je die box aanvraagt krijg je een mailtje met daarin welke spullen je stylist je wil opsturen. Als je die spullen dan wil ontvangen moet je een bevestiging terugmailen. Ik vond alles stom dus heb dat niet gedaan en heb ook niks gekregen.
Leuke ideeën! Thanks
Iemand tips voor een zelfstandige woning/appartement regio Arnhem-Wageningen. Max budget is de huurtoeslaggrens… (Circa 720 euro)
Bij het opruimen van de zolder heeft mijn moeder een vintage Chanel-riem gevonden die ze vroeger heeft gehad. Heeft iemand ervaring met zoiets verkopen?
Weet niet zo goed wat het goede topic hiervoor is, maar, wat is een fijne yogamat? Zowel voor yoga als andere oefeningen. Of is elke mat wel oké?
Mijn vlucht met e.asyj.et half april wordt hoogstwaarschijnlijk gecanceld en op de site staat al een corona q&a waarin een kopje staat met terugbetaling en voucher. Vervolgens gaan ze alleen maar in op de voucher, maar als het even kan krijg ik liever mijn geld terug.
Heeft iemand ervaring met een gecancelde vlucht bij deze maatschappij? Kan ik ook gewoon geld terug krijgen?
Je zou de riem op designer-vintage.com kunnen zetten, maar ik heb er verder geen ervaring mee
Bij KLM is het een voucher, gebruik je die niet binnen een jaar dan moet je je geld terug krijgen (als Ik het goed volg, vind het chaotisch allemaal)
shit zoiets vind ik nou nooit op zolder.
Wat voor iets is het? je kunt beginnen met zoeken op ebay of er soortgelijke riemen zijn en voor hoeveel ze dan weggaan.
wat voor iets is het? misschien wil ik het wel kopen
Hahaha deze vraag had iemand die ik kende ook laatst gesteld. Tenzij je haar bent
In dat geval: vertrouw je mijn antwoorden niet?!
Hahaha gelukkig anders had je wat uit te leggen