Durf te vragen #2

Bedankt voor je reactie! je hebt ook wel een punt… nouja, nog maar even afwachten welke opties ik krijg.

Jij ook bedankt @Salmiak.

2 likes

Wat doet jullie vriend momenteel met zijn haar? Of wat is hij van plan de komende weken zonder kapper? Bij een kort kapsel ga je heel snel zien dat het te lang wordr

Een mannenkapsel bijknippen kan ik (denk ik) echt niet. Hij denk erover om het helemaal eraf te halen… dan heeft hij dat ook eens gezien en hij moet toch nog lang binnenzitten. Ik zoek een alternatief voor dat haha!

Ik denk dat er over 2 maanden (indien we weer naar buiten mogen) allemaal uitgegroede gemillimeterde koppies gaat zien. Ik hoor echt van veel mannen om mij heen dat ze allemaal datzelfde plan hebben.

3 likes

Ik heb hem gister gemillimeterd! Sexxxxxyyyyyyy :heart_eyes:

Edit: en ik kan hem ook knippen, dat doe ik eigenlijk al een paar jaar! Is makkelijk en zolang we er allebei tevreden mee zijn :woman_shrugging:t4:

2 likes

Ik knip zijn haar al een tijdje. Op youtube kun je hele simpele tutorials vinden!

1 like

Ik heb mijn vriend zelf geknipt en het ziet er heel goed uit, al zeg ik het zelf. Hij wilde het eerst millimeteren maar dat mocht niet van mij dus ik zei “ik probeer het eerst, is het lelijk dan millimeter je het maar”, hij was zelf ook verbaasd van mijn kunsten haha.

6 likes

Haha need video plz vooral hoe je dat bovenste gedeelte knipt. Advanced

2 likes

Mijn vriend is echt vlak voor alles dicht ging nog bij de kapper geweest, dus ik denk dat hij het even zo laat. Millimeteren staat hem echt niet en een tondeuse hebben we toch niet in huis. Hij smeert er maar wat extra gel in haha.

2 likes

Hm ja dat heb ik gewoon een beetje op gevoel gedaan, daar hoefde ook niet perse veel vanaf dus was niet zo belangrijk haha.

Maar in welke hoek hou je de schaar en de kam :thinking:

Mijn vriend heeft een afro en gaat normaal trouw elke 1,5 naar de kapper om hem bij te laten knippen. Maar laat het nu maar groeien.
Zelfde geld voor zoon, maar dat heb ik nu maar gevlochten

Wat is de lekkerste ginger ale?

Je moet ff een uitdunschaar aanschaffen!! Dan kun je eigenlijk niks verkeerd doen en krijg je nooit “happen” hahah

1 like

Dit is lekker hebben ze ook bij appie

4 likes

… negentig graden dus recht op het hoofd toch

Weet iemand wie deze man is?
Naamloos

Beethoven

1 like

Ik zie ineens hier en daar op het forum ‘1 juno’, maar wat is dat? Waarom geen juni?

Omdat het in een van die persconferenties zo gezegd werd, om verwarring met juli te voorkomen lijkt me. En dat vinden mensen blijkbaar grappig om nu ook te gebruiken.

2 likes

Dat komt vanuit de toespraak van Ferd grapperhaus.
Om te verduidelijkwn dat het juni is en geen juli.

1 like