Durf te vragen #2

Gekke vraag misschien, maar als je kleding hebt besteld en dat terugstuurt, wat gebeurt er dan precies mee voor het naar de volgende koper gaat ?

Ik doe altijd wel mijn best kleding weer enigzins netjes in te pakken, maar vroeg me laatst dus af hoe veel zin dat eigenlijk heeft - en nu ben ik zooo benieuwd hoe dat hele proces dus in zijn werk gaat :upside_down_face:

Iemand die hier meer over weet ?

1 like

Ik werd ook even nieuwsgierig en vond dit artikel. Beetje teveel om uit te typen :smile:

Haha duidelijk ! Zie nu alleen wel iemand voor me die dus de hele dag retourzendingen uitpakt, bekijkt, eraan snuffelt, en weer netjes inpakt :rofl: Heb ook wel eens een kledingstuk ontvangen wat écht niet fris rook, wel goed om te weten dat er in de regel dus nog wel tussendoor naar wordt gekeken en dat dus eigenlijk niet hoort te gebeuren

1 like

Is er iemand die verstand heeft van opmaak websites en de structuur daarvan? Ik moet 2 websites met elkaar vergelijken en zou graag input willen krijgen :see_no_evil:

Bestaat er een app die meerdere foto’s samen om zet in 1 pdf bestand?

Je kan het touw van de vlag vastmaken met de paalsteek of een andere mooie knoop.
Paalsteek

1 like

Zelf ook een vraagje: ik wil graag een zwembadje voor in de tuin voor als het straks 30 (of gewoon weer 40) graden wordt.
Hij moet niet te groot zijn, er is nu al droogte en dat gaat vast niet beter worden. Maar ik denk wel dat ik er in wil liggen/zitten.

Hebben jullie aanraders? Ook qua kwaliteit?

veel lokale restaurants hier bieden ook wel borrelpakketten aan incl. speciaalbiertjes/flesje wijn, misschien ook bij diegene in de buurt?

https://proeflokaal1574.nl/ is leuk en bezorgt nu ook!

1 like

Weet iemand een gratis app om plantjes te identificeren en hoe je ze moet verzorgen?

1 like

Ik kreeg toevallig laatst een reclame van deze app. Zelf (nog) niet gedownload of gebruikt dus weet niet hoe goed het werkt.

1 like

Iemand woonachtig in Noord Holland die deze nog bij de Kruidvat heeft zien liggen en eventueel voor mij zou willen kopen? Heb er in totaal nog 6 nodig. Ik kan ze op corona afstand komen ophalen :rofl:

Plantsome

1 like

Ik weet dat crosstrainers heel zwaar zijn en spinning fietsen ook

Oh dat verklaart! Kan ik eindelijk iemand anders dan mezelf de schuld geven van al die onschuldige slachtoffers.

1 like

Even hier @Yucca want in het andere topic nogal offtopic. Ik las je post over beroepsopleiding en jaarrekeninglezen maar zit dat niet in iedere LLB? Of is het bij de beroepsopleiding gewoon moeilijker? Was echt mijn struikelvak.

Totaal irrelevant deze reactie nav jouw vraag, maar ‘grappig’ (voor de student in kwestie uiteraard niet erg grappig) dat dat zo’n struikelvak is, ik heb dat vak bij rechten bij de Radboud een paar jaar moeten nakijken! En geef nu zelf ook les in die richting.

Als ik een rechten studerende forummer er in kan helpen, dan stuur me vooral pm! Er zijn gekke mensen zoals ik die dit leuk vinden haha.

1 like

Ik zet altijd bestanden samen in een pdf met een online pdf converter. Als je daar op Googled vind je vast iets! Hooguit dat je de afbeeldingen eerst om moet zetten naar pdf.

1 like

Ik heb het inmiddels gelukkig gehaald! Ik denk dat het vooral is omdat het zo’n ander vak is dan alle andere vakken haha. Wel heel lief van je! Er zijn vast genoeg mensen die je hulp kunnen gebruiken want ik ken meerdere mensen die het vak meer dan 3x (dus drie jaar) hebben moeten volgen. :flushed:

2 likes

afbeelding

Heeft iemand enig idee waar deze blouse van Wendy van is?