Ik voel me nu echt extreem succesvol dat ik het snapte!! Kijk Limburg ben ik toch geen irritante buitenlander!!
Is er een manier om er niet zo uit te zien als een doorgekookte aardappel als je moet zoom-en en Skypen. Ik schrik elke keer weer van mijzelf.
Lekker veel contouren en een overdreven veel volume in het haar
Heel veel eyeliner.
Je laptop op boeken zetten zodat je niet van onderen wordt gefilmd en genoeg licht (bij een raam en dan het licht in je gezicht) doet wonderen
Ik moet voor het eerst een frituurpan schoonmaken. Ik heb wat tips opgezocht maar ik vind overal dezelfde tip: een afwastablet gebruiken. Ik heb echter geen afwasmachine en dus ook niet van deze tabletten
Heeft iemand andere tips?
Gewoon het oude vet eruit gooien, schoonmaken met afwasmiddel en nieuw vet erin doen?
Vaatwastabletten kopen?
HG frituurpanreiniger
Ik zoek iets lekkers om op te sturen naar mijn schoonzusje. Ik heb zoveel lieve dingen gehad en wil haar ook ergens mee verrassen. Ze houdt heel erg van lekkere dingen en komt altijd zelf met de leukste webshops en dingen (brownies per post, life of pie box). De meeste dingen ontdek ik dus via haar. Dat maakt het zo lastig
Iemand nog ideeën voor wat leuke originele webshops die lekkere dingen bezorgen?
Chocstar?
Een Tony-reep. Kan je ook nog een eigen versie maken met een tekst (en smaak kan je ook kiezen!).
Deze foto heb ik van het forum opgeslagen, weet niet of het een foto van het internet of van iemand zelf/eigen huis is. Weet iemand waar deze stoelen van zijn? Of wie dit gepost had destijds? Ik vind ze zo mooi maar heb geen idee dus en kon ze niet vinden met m’n matige zoekskills
Ze lijken wel op fest amsterdam stoelen!
Haha, ja dat zijn onze stoelen.
Het zijn stoelen van Fest Amsterdam. Dit is de Monday in de kleur zinc! Je hebt ze in alle kleuren en ook met armleuningen evt. Ze zitten heel fijn!
https://www.fest.amsterdam/shop/shop/stel-je-eigen-stoel-samen/4598_Monday-Dining-Chair---no-arms
Bedankt @anon95960165 en @crazyplantlady
Ze zijn prachtig! Dat wordt nog we wat sparen zie ik, zou er 6 willen . Is dit jouw eigen huis? Ik vind het er zo perfect uit zien haha
Wij hebben ze toen met korting bij Fonq kunnen bestellen. Duurde wel 3 maanden langer dan verwacht, maar we zijn er echt heel blij mee.
Momenteel ziet het er even niet zo uit hoor.
Ah goede tip, ik ga fonq in de gaten houden. Hahah nog steeds mooi hoor
Hier doen we dat met een tiewrappie. Wat een raar woord
Appeltaart voor door de brievenbus! Is een door corona ontstaande actie. Van een bakkerij ofzo in de Betuwe. Ziet er echt super fancy uit.