Durf te vragen #2

veel lokale restaurants hier bieden ook wel borrelpakketten aan incl. speciaalbiertjes/flesje wijn, misschien ook bij diegene in de buurt?

Ja ik woon alleen totaal niet in de buurt en ben daar niet bekend. Dus als iemand tips voor Leiden heeft, graag!

https://proeflokaal1574.nl/ is leuk en bezorgt nu ook!

1 like

Weet iemand een gratis app om plantjes te identificeren en hoe je ze moet verzorgen?

1 like

Ik kreeg toevallig laatst een reclame van deze app. Zelf (nog) niet gedownload of gebruikt dus weet niet hoe goed het werkt.

1 like

Iemand woonachtig in Noord Holland die deze nog bij de Kruidvat heeft zien liggen en eventueel voor mij zou willen kopen? Heb er in totaal nog 6 nodig. Ik kan ze op corona afstand komen ophalen :rofl:

Plantsome

1 like

Ik weet dat crosstrainers heel zwaar zijn en spinning fietsen ook

Plantsome heeft meer planten vermoord dan je wilt weten. Echt niet betrouwbaar die app.

8 likes

Oh dat verklaart! Kan ik eindelijk iemand anders dan mezelf de schuld geven van al die onschuldige slachtoffers.

1 like

Even hier @Yucca want in het andere topic nogal offtopic. Ik las je post over beroepsopleiding en jaarrekeninglezen maar zit dat niet in iedere LLB? Of is het bij de beroepsopleiding gewoon moeilijker? Was echt mijn struikelvak.

Totaal irrelevant deze reactie nav jouw vraag, maar ‘grappig’ (voor de student in kwestie uiteraard niet erg grappig) dat dat zo’n struikelvak is, ik heb dat vak bij rechten bij de Radboud een paar jaar moeten nakijken! En geef nu zelf ook les in die richting.

Als ik een rechten studerende forummer er in kan helpen, dan stuur me vooral pm! Er zijn gekke mensen zoals ik die dit leuk vinden haha.

1 like

Ik zet altijd bestanden samen in een pdf met een online pdf converter. Als je daar op Googled vind je vast iets! Hooguit dat je de afbeeldingen eerst om moet zetten naar pdf.

1 like

Ik heb het inmiddels gelukkig gehaald! Ik denk dat het vooral is omdat het zo’n ander vak is dan alle andere vakken haha. Wel heel lief van je! Er zijn vast genoeg mensen die je hulp kunnen gebruiken want ik ken meerdere mensen die het vak meer dan 3x (dus drie jaar) hebben moeten volgen. :flushed:

2 likes

afbeelding

Heeft iemand enig idee waar deze blouse van Wendy van is?

Ik heb uiteindelijk simple scanner gedownload.
Werkt prima.

1 like

Ik had het niet in mijn bachelor, maar zal misschien wel verschillen per uni. Niveau van dit vak op de beroepsopleiding is wel hoog in elk geval, mijn vriend zei dat hij bij zijn studie Bedrijfseconomie sommige dingen die wij moesten leren pas in het derde/vierde jaar kreeg. Ik vond het zelf in elk geval zeker master+ niveau!

1 like

Een hele stomme vraag hoor maar waar komt jullie kaasschaaf vandaan? Merk echt dat sommige niet lekker schaven en wil er niet 10 kopen voor ik keertje een goeie heb.

Wat voor soort kaas wil je schaven? Als je jonge kaas wil is zo’n korte beter en oude kaas een langere bijv. (Of andersom, weet het niet precies haha) Ik heb er een van Boska Milani, van de Blokker, en vind die heel fijn omdat die lekker dikke plakken snijdt. Is er geen kaaswinkel bij je in de buurt? Daar kun je denk ik wel vragen wat voor kaasschaaf bij het soort kaas hoort dat jij graag eet en ook wel daar kopen denk ik.

1 like

Oh wow nooit beseft dat er verschil in zit haha. Ik eet eigenlijk alleen maar jonge (belegen) kaas. Kaaswinkel klinkt wel prijzig hihi.

1 like