All Class Kitchen Art events. Die hebben o.a. borrelplanken en cocktailpakketten als ik het me goed herinner! Hun aanbod staat sowieso op Instagram
Wij willen een zweefparasol voor een beetje fatsoenlijke prijs en hij moet draaibaar zijn.
Nu was ons oog gevallen op deze: https://www.karwei.nl/assortiment/zweefparasol-porto-rico-ecru/p/B626902
Alleen nu zegt mijn vader dat we door deze moeten gaan: https://www.koopjedeal.nl/luxe-zweefparasol-met-een-diameter-van-3-meter-creme-donkergroen-zwart.html
Ik geloof alleen nooit zo in dat soort websites … Wat zouden jullie doen?
Ik heb op die site mijn Macbook gekocht, dat ging allemaal vlekkeloos, dus ik heb over die site geen klachten.
Die van koopjedeal heeft een verstelbare kantelhoek, volgens mij heeft die van karwei dat niet? Als de zon dan niet recht van boven komt maar een beetje van de zijkant kun je de parasol meer verticaal zetten, anders schijnt hij er alleen maar onderdoor.
Iemand een tip voor websites met leuke haarbanden of bandeaus voor in je haar?
Waait het wel eens bij jullie achterom? Zo’n zweefparasol is echt super onhandig als je geen goede hebt dan. Die van Karwei vind ik er niet echt degelijk uitzien . Die van koopjedeal oogt steviger!
Saitee!
—
Iets heel anders haha, maar hoe controleert de politie of je een huishouden bent gedurende de coronacrisis? Kunnen ze dan zien waar je staat ingeschreven, of vertrouwen ze je gewoon als je zegt dat je een huishouden bent? Ik heb al op google gezocht, maar ik kon het niet echt vinden en ik vraag me dit nu al weken af haha.
Kunnen ze opzoeken en inderdaad dus zien!
Heb uiteindelijk al reviews gevonden op Gamma, die verkoopt dezelfde en lees daar dat hij echt snel wegvliegt haha.
De Lidl verkoopt er ook een die er goed uitziet, denk dat we die gaan doen. Mijn vriend wil perse een zweefparasol, ik had liever een normale gehad.
Op de plek waar we ‘m willen waait het eigenlijk niet, daardoor is het daar telkens bloedverstikkend heet.
Er had hier laatst (in coronatijd) iemand heel mooie bonbons/petitfours oid gekocht die ze had besteld, ik probeer ze nu terug te vinden maar dat lukt me niet. Iemand die toevallig weet welke ik bedoel?
Omg ja!! Dit was het!! Dank
Afwasmiddel misschien? Kledingstuk nat maken, paar druppels op de vlek doen, tijdje laten intrekken en dan meewassen.
Als je samen met iemand een Instagramaccount beheert, en je gaat stories bekijken. Ziet de ander dan dat jij deze al hebt bekeken, als in, verdwijnt dan ook het bolletje bovenin bij haar (waaraan je kunt zien dat er nieuwe stories zijn gepost).
Hopelijk is het duidelijk hehe
Ja die jij hebt gekeken verdwijnen
Oh dat wist ik niet! Stom wel, want als de ander ze al heeft bekeken kun jij ze dus niet meer zien tenzij je echt naar het account gaat (en dan moet je maar net weten dat er iets gepost is)
Wie heeft dé gouden tip tegen nare luchtjes in de koelkast? Heb al een aantal dingen geprobeerd maar nog zonder succes.
Bakje met gemalen koffie erin werkt bij mij altijd
Thanks! Dan ga ik dat morgen even proberen!
Schoenenvraag! Ik wil graag Air Force 1’s (mid) kopen maar ik ben niet zeker van de maat. Ik heb normaal gezien maat 38 maar in mijn Air Maxen (90 denk ik?) maat 38,5. Wat zouden jullie doen?
Ik heb van alle Nikes altijd een maat groter behalve van Air Force 1. Dus mijn gewone maat. Voelt in het begin altijd net ff te klein maar is uiteindelijk gewoon de beste maat.