Die van Smaek!
Ik vind 5 of 10 km echt veel verschil maken, zou je het daar niet van af laten hangen? (5 km op een normale fiets vind ik prima, 10 km al een stuk minder. Ook ivm het zweten, niet qua tijd of inspanning). Ik denk dat een fiets handiger is met boodschappen en het lijkt mij in een stad ook iets veiliger, maar ik heb geen idee eigenlijk. Zo’n step lijkt me wel leuk
Ik heb kort naar mijn vorige werk gefietst. Thank god had mijn schoonmoeder een elektrische fiets over. Heb net even gegoogled en het was 11km en ik deed er ongeveer 40 minuten over. Denk niet dat ik een step fijner had gevonden.
Elektrische step mag je niet legaal de weg mee op, dus ik zou een fiets kiezen!
Edit; tenzij je belg bent misschien. In NL mag het in ieder geval niet haha
Ik fiets naar mijn werk op een elektrische fiets (van Stella). Ook 10 km verder, dus 20 op een dag. Ik heb nu wat oudere tshirts speciaal voor het fietsen en ik neem dan een schone top mee om op het werk aan te trekken. Ik vind het echt ideaal en zou niet meer zonder fiets willen. Ik heb er een mandje op dus boodschappen halen gaat ook goed.
Is er ook een manier om dit weg te krijgen? Ik wil gewoon alleen zien hoeveel mensen mijn profiel bezocht hebben
Is er iemand met twitter die mij kan en wilt helpen?
Ik heb letterlijk in 2017 een account aangemaakt wat ik de afgelopen jaren meerdere keren heb proberen te gebruiken. Ik krijg alleen maar de error ‘Oeps, er is iets fout gegaan.’ en kan dus helemaal niets. Kan niets lezen en niets tweeten. Constant die error. Nu wilde ik dat account gewoon deleten, als het toch niet werkt, kan dat verdomme ook niet. Weer die melding.
Dus ik zocht Twitter support op, maar de enige manier om ze te bereiken is via een tweet. Ironisch. Mijn voor- en achternaam zit in een m’n Twitternaam (die kan ik natuurlijk ook niet wijzigen), dus als iemand me zou willen helpen door mijn klacht te tweeten naar dat supportaccount van ze, laat het aub weten in een DM!
Als iemand weet hoe ik dit oplos, nog beter .
Dm me maar even
Ik gebruik nu Teams voor oa groepsprojecten binnen mijn studie. Dan kun je tegelijk in het bestand werken en ook eventueel (video)bellen of chatten in de tussentijd.
Ik dacht huh dat kan toch niet, zie er zoveel mensen mee. Maar ben inderdaad een belg haha
Op zo’n elektrische step kun je gewoon stilstaan en hoef je alleen te sturen, zo jammer dat die dingen in Nederland (nog) verboden zijn
Echt hè. Paar maanden terug was ik in Valencia en daar leek bijna iedereen zo’n elektrische step te hebben. Sommige netjes in hun pak erop, andere in wat nonchalante kleding.
Heeft iemand een tip om spanning en knopen uit spieren te krijgen zonder een massage van een ander persoon? Heb daar al vaak over getwijfeld maar ik kan me zo niet ontspannen als er een vreemde aan me zit. Maar heb wel echt knopen in m’n nek.
Met een tennisbal tegen de muur?
@okapi Ik heb in een vlaag van ‘het moet NU opgelost worden’ zo’n massageapparaat met ronddraaiende ballen en warmte besteld. Komt als het goed is vandaag. Een vriendinnetje dat had vroeger en dat was wel chill
Je kan dat er weer op klikken! Echt een priegelwerk. https://www.google.nl/amp/s/www.appletips.nl/macbook-toetsen-repareren-video/amp/
Als je op google zoekt op telefoon grip strap krijg je verschillende winkels die dat verkopen!
Wat voor soort restaurant zoek je? Teveel keus
Buuurt, yalla yalla en nog een ander Afghaans restaurant ging ik altijd heen. Maar die laatste ben ik de naam van kwijt D:
Edit: het heet zaher!
ik woon tegenover 1 van deze restaurants misschien heb ik je weleens gespot want zit er altijd naar binnen te loeren hahaha