klopt niet helemaal, maar heb nu wel gevonden wat het wel is!
Haha jaaa mân vriend zei net; nee ik denk toch een streepkokerbeertje!!
Weet iemand of er een soort Google docs iets is, waarbij je dus samen in hetzelfde bestand werkt, maar dan zonder gmail account? Dus via Microsoft oid?
Heb alleen een hotmail account en de persoon waar ik mee werk ook
OneDrive misschien?
Edit: als je linksboven op hotmail die blokjes aanklikt kun je ook naar Word.
Ik heb geen âechtâ google account en kan wel gewoon in docs, ik heb een google account gemaakt met mn gewone mail geloof ik
Hm dan geeft ie aan dat het geen nieuwe documenten kan aanmaken⊠zal eens verder kijken hoe dit werkt!
@Lemongrab Jaa, klopt, ik bedoel idd bijvoorbeeld paprika van Lays, de ene keer veel smaak en soms echt smaakloos.
Je zou denken dat het in de fabriek gewoon zelfde dosering kruiden/ zout krijgt (Althans dat dacht ik HAha)
Ik zou gokken dat het aan de kwaliteit van de kruiden ligt, dat deze kan verschillen per lading. Dat er soms een lading geleverd wordt die meer smaak heeft, want het lijkt me inderdaad ook dat de dosering wel gelijk zal zijn (al is dat natuurlijk ook met marge waardoor er ook smaakverschil kan optreden.)
Wtf is dit nou weer? Als ik er op klik, zie ik stories van mensen die ik volg. Het is geen account want ik kan daar niet op klikken om naar een profiel te gaan. Weer kut spam zeker?
Ik ben heel erg fan van van der valk hotels! Vind vooral hotel Utrecht heel mooi (leuke thema kamers) van der valk Gilze in Tilburg ook Of kasteel Bloemendal in Vaals, dat is een van der valk exclusief in een mooi kasteeltje. Er is zelfs een van der valk met een prive zwembad bij je kamer, maar daar ben ik zelf nog nooit geweest (helaas
)
B&B Landgoed De Grote Beek ligt in Eindhoven die hebben 2 mooie luxe kamers daar ben ik een paar keer geweest maar daar is het ontbijt een beetje minnetjes in vergelijking met een van der valk ontbijt. In roermond ligt ook een mooie b&b die heet n10.
Ja zo irritant, het gaat ook niet weg
Op mijn werk geeft Teams altijd aan dat dat via Teams zou moeten kunnen. Maar nog nooit geprobeerd.
Op school deden wij het altijd via dropbox. Eerst bestand in gemeenschappelijk map in dropbox plaatsen en het dan beide met word online openen.
deze!
de kamers zijn heel vrolijk ingericht en het restaurant eronder is ook tof
Als je m lang indrukt kun je hem muten/verwijderen
Haha ja ik had dat ook! Al dacht ik eerder aan midden klein bedrijf.
Weet iemand of er nog ergens verse boerenkool te koop is?
Die van de Hema vind ik ook wel oke
Ik ga binnenkort waarschijnlijk verhuizen en mijn woon-werkverkeer zal waarschijnlijk 5 a 10 km zijn. Ik heb geen auto en verbinding qua ov in de buurt is ronduit slecht. Ik zweet enorm snel dus gewoon fietsen zie ik niet zo zitten (heb ook geen fiets). Ik overweeg om een elektrische (plooi)fiets of step te kopen. Maar ik weet niet goed welke beter zou zijn? Het zou eventueel ook zijn om een kleine boodschap te doen. Iemand een idee? Of aanraders van wat ze zelf hebben?
welke vegetarische filet americain vinden jullie het lekkerst? Ik eet niet geheel vegetarisch maar ben zo benieuwd haha, wil het graag proberen