Durf te vragen #2

Mijn moeder koopt voor haar winkel in bij Voets, als je het graag wil hebben kan ik wel kijken of ze een doosje voor je kan bestellen en dat naar je opsturen?

3 likes

Wat lief! Alleen ik wilde het al bestellen via die site, ik wacht nog steeds op een bevestigingsmailtje. Als ik die niet krijg zal ik je pb’en!

@Luzarl nou ik weet zeker dat de snackbar hier die niet heeft, ik kreeg laatst een bakje Remia saus mee haha. Dat potje is ook heel klein daar kun je misschien 2 plastic bakjes mee vullen dus denk dat het misschien een andere variant is!

1 like

Deze zat in mijn kerstpakket

1 like

Ik gebruikte ooit unroll.me om mij in 1x bij heeeel veel nieuwsbrieven tegelijk uit te schrijven. Nu zie ik dat die website niet meer werkt binnen de EU… kent iemand een soortgelijke website die wél werkt?

Ik heb even een wordpress vraag. Hoe kan het dat in de homepage in de costumizer nooit lijkt op het voorbeeld van het thema? Ligt dat aan mij of is het clickbait (bv. dat dat de pro-versie is, of zo)?

Oh hahaha. Ik ben te braaf denk ik, had netjes op EU geklikt. Ga het direct testen!

1 like

Heeft iemand hier een MacBook Pro? Sta op het punt om er één aan te schaffen maar het is natuurlijk een vrij grote aanschaf.Ben altijd bang ofzo om zulke aankopen te doen haha.Het systeem is voor mij het punt niet,heb al jaren geen andere telefoon of tablet dan van Apple in gebruik.Maar ik mis het hebben van een laptop eigenlijk best wel.En heeft hij überhaupt een beetje een redelijke levensduur? Met mijn Iphone doe ik meestal zo’n 4 á 5 jaar tot hij de eerste mankementen krijgt en persoonlijk vind ik dat heel redelijk.

Ik heb mijn MacBook Pro nu 10 jaar, nog steeds blij mee. Ik heb hem wel 3 jaar geleden geüpgrade door er een SSD in te plaatsen waardoor die een stuk sneller werkt (voor mij handig i.c.m. videobewerkingssoftware). Hangt er natuurlijk helemaal vanaf wat je ermee gaat doen, maar als dagelijkse laptop is het heel fijn, vooral als je andere devices ook Apple zijn.

Ja ik! In eerste instantie vond ik het een heftige aankoop (qua prijs), maar ik ben zo blij dat ik het gedaan heb. Ik heb hem nu een jaar of 4 en hij doet het nog net zo goed als in het begin. Moet zeggen dat ik er ook wel heeeeel zuinig mee ben😁

Mijn MacBook Pro was na ruim 5 jaar wel echt dood helaas. Heb niet meer geprobeerd om 'm te laten maken overigens, want wilde graag een nieuwe. Wellicht deed 'ie 't dan weer even. Ik gebruikte hem wel dagelijks heel intensief en ook zware programma’s enzo

Nog steeds m’n geld waard. Wil niets anders meer :raised_hands:

1 like

Heb je een link?:blush:

Die van mij is uit 2011 volgens mij en werkt nog steeds prima na de harde schijf een keer te hebben vervangen omdat ‘ie traag werd. Dus geen reden gehad om een nieuwe te kopen. Gebruik ‘m vooral voor alle Adobe programma’s, Lightroom, Photoshop. Zelfde verhaal als @Skadi dus.

Ik wil nooit meer anders! Nu na 9 jaar net een nieuwe gekocht en ook met deze enorm blij. Ja, het betalen doet even pijn maar het is het echt waard.

Heb de mijne al 6,7 jaar. Videos op bewerkt, overal mee naartoe gesleept. Super blij mee! Als je geen zware dingen ermee gaat doen kan ik ook wel een air aanraden, scheelt toch in gewicht.

Je hebt nu ook ipadOS en als je dan een toetsenbord aan je ipad doet, heb je gewoon een laptop. Wellicht iets om naar te kijken?

Waar moet ik op letten als ik een staafmixer wil kopen? Heb er eentje gezien en die is van KitchenAid, maar wel heel basic. Twee standen en een 0,7 liter beker erbij.

Dat je de 2 delen uit elkaar kan halen. Dus dat je het deel die je in je soep of weet ik wat doe van het deel met de stroom kan halen. Zo kan je het goed schoonmaken. Ik heb er dus eentje (van €14,- dus wat wil je) die dat niet kan en met schoonmaken is dat echt lastig.

1 like

Wat ga je er mee doen? Voor een beetje soep pureren hoef je echt geen staafmixer van €100 te kopen, die dingen liggen meestal ook niet in het zicht, dus voor de mooiigheid hoef je het ook niet te doen. Ik heb zo’n setje van Lidl met ook een mini-keukenmachientje erbij, die gebruik ik veel voor pesto maken enzo. Ben er prima tevreden over en werkt al jaren goed.

4 likes

Ik heb ook zo eentje en die is idd prima, die garde gebruik ik vaak in plaats van mijn mixer

1 like

Ik heb een witte staafmixer en maak er voornamelijk tomatensoep en pompoensoep mee. Het gedeelte wat ik in de soep doe, is nu dus oranje, omdat het niet meer goed schoon wordt.

2 likes

Ik wil graag iemands tweets zien van 3 jaar geleden, maar diegene tweet heel veel, dus dat is eindeloos scrollen. Bestaat er een hack om snel naar 2017 te gaan?