Durf te vragen #2

Jawel. Ze hebben minstens 2 m2 per konijn nodig. Veel konijneneigenaren lezen zich niet echt in voor ze zo’n pluizebol kopen en laten ze ze dus een beetje wegkwijnen in zo’n standaard hokje van 1 bij 0,5 meter.

3 likes

Misschien Daniel Wellington? Ik heb deze: https://www.danielwellington.com/nl/dw-watch-women-classic-petite-bristol-rose-gold-white-28mm/

1 like

Ik heb die best lang geslikt en had niet echt ergens last van in vergelijking met de pil die ik daarvoor had. Ik ben een jaar geleden helemaal gestopt met de pil en dit voelt voor mij wel beter. Ik heb altijd een heftige menstruatie gehad en dat is nu ik gestopt ben wel minder. Daarnaast denk ik dat het ook invloed had op mijn humeur, maar dat vind ik lastig te zeggen.

1 like

Ik ontwerp/werk nu zo’n 4/5 jaar met drukwerk, maar nog nooit van gehoord :face_with_hand_over_mouth:

Kun je kleurprofielen selecteren, een PDF met snijtekens etc maken? Dan zou je een heel eind moeten komen.

Ik, wat lees je dan? Ik leef nog.

1 like

Ik ben op zoek naar een mooie plek om te overnachten voor één of twee nachten dit najaar. Ik wil mijn vriend dan verrassen, omdat we elkaar dan een jaar kennen. Ik zoek iets wat niet duurder is dan 120 euro per nacht. Ik zat zelf te denken aan een klein huisje in het bos of bij het strand (het liefst wel enigszins goed bereikbaar met het OV) en ik zag al bijvoorbeeld een yurt met een eigen hottub erbij. Zoiets wil ik het liefst, maar ik ben benieuwd naar tips.

Natuurhuisje.nl! Echt leuke dingen staan daar tussen.

1 like

Ik ben wel zwaarder maar da’s echt door de chips en snaai :tipping_hand_woman:t3: Nee ik heb dit niet, ik ben best af en toe stront chagrijnig met moodswings. Maar zo ben ik zelf gewoon denk ik haha!

2 likes

Pfoe, een maat kleiner dan m’n gebruikelijke maat zou echt nooit passen :stuck_out_tongue: Tenminste, niet met de twee paar die ik eerst heb gehad. Ik heb nu de 1460 maar in m’n eigen maat besteld. Ik zie wel.

Oh die zijn ook heel mooi! Bedankt iedereen voor de tips, hier kan ik zeker wat mee!

Poeh dat zou ik even uit moeten zoeken. Het programma is vergelijkbaar met indesign, denk ik. (Ik ben hier helemaal niet thuis, maar ik wil een kaart laten drukken en op de website stond dat je het bestand gewoon in pdf kunt aanleveren, maar raden ze wel aan om deze met adobe programma’s te maken).

Misschien kan ik beter even contact opnemen met de helpdesk oid

Weet iemand wat voor plant dit is? Ik heb die in een opwelling bij de IKEA gekocht en er komen ineens paarse uitstulpsels uit?

Edit: Heb het al, jammer ik hou niet van paars haha

2 likes

Er is vast wel iemand die de plant wil overnemen of ruilen voor iets anders. Vetgedrukte tekst

Haha nee ik hou hem wel, m’n planten m’n kinderen. Nouja een beetje dan. Ik wilde een tijd geleden mijn pannenkoekplant weggooien en toch niet gedaan en nu bloeit ie echt weer volop en dat vond ik toen zielig :’),

2 likes

Wat vinden jullie nu echt een fijne handbagage koffer? Ik wil ooooit graag een Rimowa maar dat is nog even toekomstmuziek.

Tot die tijd zoek ik een trolley die niet al te zwaar is, stevig en wendbaar (liefst hard shell). Heb er nu eentje op het oog van March en die weegt 3,6kg, vind ik nog net ietsje te veel.

Moet het niet in de microfooningang? Niet de koptelefoon.

Misschien inspuiten met textielverfrisser?
Die van Kruidvat eigen merk vind ik ook wel
goed.

Weet iemand een leuk hotelletje of b&b om te overnachten in de buurt van Maastricht?

Bij de Hema vind ik dat ze vaak leuke bakjes, bordjes en besten etc hebben. Meestal van stevig karton en allemaal in hetzelfde thema.

1 like

Ahh wou dat ik deze vraag niet hoefde te stellen :see_no_evil: We hebben gisteren een muis in het washok gevonden. Tussen het bedovertrek wat op de grond lag zitten een aantal keutels. Kan ik dit gewoon op 60 graden wassen en blijven gebruiken of moet echt alles weg?

Omg are you even Dutch!?

3 likes