Durf te vragen #2

Bij de meeste universiteiten kun je uitstel van afstuderen aanvragen voor precies dit soort gevallen waarbij je ingeschreven moet zijn voor stage. Mocht jouw uni dat nou niet doen (kan ik me bijna niet voorstellen) dan kun je altijd je scriptie (of wat ook je laatste opdracht is) officieel pas in april inleveren

Edit: en mocht je toch ook bij een andere master willen inschrijven, je betaalt sowieso maar 1x collegegeld (als je onder het wettelijke tarief valt in elk geval)

Ja school doet er erg vaag over, en ik ben bang dat het dan last minute niet lukt en ik een probleem heb met stage. Ik mag mijn scriptie helaas ook niet in april inleveren vanwege de geplande verdedigingen dus dan zou het pas juli worden en het liefst wil ik wel mijn diploma al hebben. Maar zag net je edit, dus dat zou inhouden dat als ik nu voor twee masters sta ingeschreven (1 die ik afrond en 1 die ik dan zogenaamd begin in september) ik maar 1 keer hoef te betalen toch?

ik vind deze heeeeel mooi

1 like

Ja je moet dan bij de ene opleiding een bewijs van betaald collegegeld vragen en dan hoef je bij de ander niet te betalen (als het bij dezelfde school is gaat het waarschijnlijk vanzelf, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen). Je betaalt dan natuurlijk wel t/m april, maar dat leek je vast logisch.

Gaat het om een hbo of uni? In het laatste geval mag je me pb’en om welke het gaat en dan kijk ik even met je mee als je wil? Het werkt overal net iets anders en er zijn een paar universiteiten waar ik wel van weet hoe het werkt

Waar koop je panty’s zonder naadje bij je tenen? Zodat het minder opvalt dat je een panty draagt met open schoenen/peeptoe schoenen.

Ik ben op zoek naar een horloge voor mijn moeder. Ze houdt van subtiel, niet al te opvallend en een beetje tijdloos. Hebben jullie nog aanraders voor webshops waar ik op kan kijken? Zit wel bij cluse enzo te kijken maar weet niet of ze dat te ‘hip’ vindt (ze is al wel de 50 gepasseerd zeg maar haha)

Ik vind deze altijd heel mooi en tijdloos.

1 like

Ik heb er 1 van calvin klein en die vind ik heeel mooi. Net iets unieker dan cluse en iets kleiner/subtieler. Wel duurder dus weet niet hoeveel je uit wil geven haha. Maar veel van hun horloges zijn best tijdloos vind ik!

1 like

Ik heb deze van het Kruidvat, nog nooit aangehad dus heb alleen geen idee of het wat is.

1 like

Misschien Skagen of Bering? Iets minder jong dan Cluse haha. Of inderdaad misschien Calvin Klein maar die zijn wel wat prijziger.

1 like

Heb je het antwoord ondertussen al? Ik wil ook zoiets kopen

Nee :frowning_face: niemand weet denk ik hoe het heet. Vind ook alleen van die muurhangers.

2 likes

Heeft iemand ervaring met het gebruiken van Sketchbook Pro voor het ontwerpen van drukwerk?

Ik twijfel al een poosje om nieuwe Dr Martens te kopen. Ik had eerst de 1460 Pascal, maar die waren op den duur te ruim en kon ik alleen met hele dikke sokken aan. Daarna de Pascal (edit: die met soepel leer) genomen, maar die zijn eigenlijk een beetje te krap. Zal de 1460 dan beter zijn?

Heeft iemand tips voor pompoen boerderij? Lijkt me zo leuk om te doen volgende maand.

2 likes

oee hier ben ik ook wel benieuwd naar! dus hier heb je net echt niks aan hahaha

1 like

Heeft er iemand aanraders voor een schooltas? Ik ga binnenkort weer studeren en moet een nieuwe tas hebben. Mijn 15 inch laptop moet erin kunnen passen, die zal ik vaak mee moeten nemen. Ik ben er ook nog niet over uit of ik het beste een rugzak kan nemen of meer een grote schoudertas. Qua kleur is zwart het handigst denk Ik, past overal bij. Verder hecht ik weinig waarde aan tassen in het algemeen.

Het heet een showerclip en het werd/wordt bij kruidvat verkocht

1 like

Ik heb een laptoptas van fjallraven en die heeft dikkere banden met padding, dat zit best goed vind ik. Maar hoe de normale zitten weet ik niet, ik vind die bandjes er ook erg dun en snijdend uit zien.

@Memoria, het antwoord!!

Helaas weet Ali expres niet wat het is. Via google vind ik ook geen webshop. Jammer.

1 like