Durf te vragen #2

Ja wat @Chuckie zegt, wij hebben dat ook voor ons kantelraam! Plak je met dubbelzijdig tape de klittenband eromheen en dan plak je de hor-stof erop. Op ali express hebben ze dat overigens heel goedkoop

1 like

Bij action is dat ook goedkoop @Nefertiti en werkt wel ok!

1 like

Mijn buurvrouw had een driehoekige hor aan de buitenkant bij haar kleine raampjes. Dus dan konden ze nog wel open.

Heeft iemand al een doosje cinnamon rolls kado gedaan? Staat er dan op van wie het gegeven heeft?

Nee maar je mag het best bij mij uitproberen hoor

6 likes

I’m poor :stuck_out_tongue:

2 likes

Heeft er iemand toevallig een kortingscode voor Albelli die ik mag gebruiken? Ik wil een foto op plexiglas bestellen!

Decomei25 kun je proberen voor 25% korting.

1 like

Thanks! :smiley:

Heeft iemand ervaring met een traineeship zonder IT of finance achtergrond en voor hbo? Zie er heel veel voorbijkomen voor die achtergronden en zie door de bomen het bos niet meer

Yes, ik. Heb zelf vastgoedachtergrond en het traineeship was voor studenten met een achtergrond in voornamelijk juridisch en vastgoed. Ik werk nog steeds bij dat bedrijf en ze bieden het traineeship weer aan dit jaar, mocht je meer willen weten: laat maar horen.

1 like

Nu al doen is helaas geen optie.

Denk dat we voor nu maar het buitensste randje eruit gaan slopen, en daar paaltjes in zetten met draad. Of een ā€˜schapenhek’ soort hekje van stokken

@Nimbus2000 ik zie in het nieuwe spullen topic dat jij de urbanista paris oordopjes hebt gekocht. Ik heb ze ook maar in de Storytel app werkt bij mij de pauze knop niet goed (pauze, afspelen, pauze, afspelen). Op YouTube gaat ie wel op pauze maar niet weer afspelen. Mag ik vragen of jij bij jou wel alles naar behoren werkt?

Nou…nee ik had een linker oordopje die niet werkte. Hij wilde niet verbinden met het rechter oordopje heel irritant. Na een paar keer heen en weer mailen heb ik nieuwe gekregen. Die moeten nog bezorgd worden. Maar soms reageert 'ie niet goed vind ik. Je moet echt je vinger goed op dat logo zetten anders werkt het niet. De klantenservice van urbanista is wel heel goed en reageren snel dus misschien kunnen zij je helpen?

Wat is de allerlekkerste knoflooksaus voor mijn broodje falafel? Even afgezien van zelfgemaakte. Love die van de Maoz maar ja, geen idee wat dat is.

https://yildrizprofessional.nl/application/files/images/cache/fb7530c701ff59dfa22ebec09879082bb9923df4.png

1 like

Die vinden we niet lekker. Te zuur. Voor onze falafel.

Oh ik vind die juist lekker zoet. Als je een nog zoetere vindt, let me know

1 like

Die van Devos Lemmens? Misschien bij jullie bij AH te vinden?

1 like

Ik ga zoeken!