Ooh dankjewel nu kan ik wat gerichter zoeken
@Skadi ik vond ‘m idd ook niet echt ikea achtig uitzien, maar blijkbaar is ie dus toch van ikea haha
Ooh dankjewel nu kan ik wat gerichter zoeken
@Skadi ik vond ‘m idd ook niet echt ikea achtig uitzien, maar blijkbaar is ie dus toch van ikea haha
Ook inclusief je gegevens van de nieuwe baan?
Ja daar heb ik ook het brutoloon van ingevuld.
Ah ja als je alles over heel 2020 hebt ingevuld, zou het een goede inschatting moeten zijn. Al kan ik me bijna niet voorstellen dat je niet moet bijbetalen als je weer een nieuwe baan hebt, maar het kan nooit een astronomisch bedrag zijn inderdaad.
Nee, dat ben ik met je eens hoor hahah. Vandaar ook in eerste instantie mijn vraag hier. Ik had gewoon aansluitend een andere werkgever zeg maar, dus geen maand(en) zonder inkomsten. We gaan het meemaken.
Ik scheer mijn hele gezicht. 1 keer per maand gewoon met scheerschuim en een normaal scheermesje, het groeit zo langzaam terug en het wordt absoluut niet dikker of donkerder.
Ik heb dat zelf niet, maar genoeg vriendinnen die er wel last van hebben (Aziatische afkomst, lichte huidskleur met donker haar) en zij hebben het laten laseren met zeer goed resultaat. Ik heb zelf alleen een snorvorming (hehe) en dat epileer ik met de draad eens per twee weken.
Stel je komt in loondienst vanaf maart en werkt 40u pw en hebt dus 20 wettelijke vakantiedagen. Heb je dan al die 20 dagen om in te zetten dat jaar ook al ben je pas vanaf maart in dienst? In het systeem waar ik m’n vakanties aanvraag, staat gewoon 20 vakantiedagen resterend, maar lijkt me zo onlogisch?
(Spreek mn werk maandag pas weer en ben nu vakantie aan t plannen)
Bij was dat in ieder geval niet zo en vond dat wel logisch!
Bij mij was dit niet het geval. Wij hebben 27 dagen per jaar, maar omdat ik in april begon heb ik er ongeveer 20
voor dit jaar. Maar hebben ze bij jouw werkgever niet een aantal bovenwettelijke vakantiedagen? Dat het dus al verrekend is?
Hm nee ik kan de vakantiedagen van alle collega’s inzien en elke fulltimer heeft er 20. Dus geen bovenwettelijke vakantiedagen. Volgens mij hebben ze het zelf ook niet door want ik had een maand vakantie aangevraagd in de zomer vanwege een reis (gaat nu niet meer door) en dat vonden ze helemaal prima. Terwijl dat qua vakantiedagen dan ook helemaal niet kan natuurlijk. Hm ik ga eerst maandag wel even vragen voor ik iets plan.
Ohh, naja misschien heb je gewoon 20 dagen dan haha. Wel slim om even na te vragen inderdaad. Maakt het plannen wat makkelijker.
Haha zou wel lief zijn van hen
Maar zijn het dan niet gewoon 20 dagen tijdens een jaarcontract, dus van maart 2020 tot maart 2021?
Klinkt logisch, maar heb zelfs nu maar een 7maandencontract haha. En volgens mij reset het steeds op 1 januari
Ik laat m’n snor, kin, “bakkebaarden” en wenkbrauwen doen met een touwtje. Is niet heel pijnlijk en meestal ook goedkoop.
Nee helemaal niet. Als het weer gaat groeien dan is het wel íets meer voelbaar dan wanneer het gewoon donshaar is, maar dat zie je niet en duurt een dag of 2. Heb echt nog nooit gehad dat iemand er iets van heeft gezegd.
Door een vraag in het andere topic: ik heb van die uitzetraampjes aan de bovenkant, waarbij het plaatsen van een vaste hor niet kan want dan kan ik het raam niet meer open doen. Heeft iemand een goedkope oplossing hiervoor? Ik heb een bijvriendelijk balkon maar nu al een paar bijen vermoord omdat die naar binnen vliegen.
Je kunt deurtjes plaatsen die je openklapt maar het is een huurhuis en ik wil er weinig geld in investeren.
Misschien hor wat je met klittenband vast kan zetten?
Kleine voorzet hor maken.