Weet iemand een handige app of site waarmee je op je mobiel een fotoalbum kunt maken?
Heeft iemand tips om hardlopen wat leuker te maken? Ik loop nu 2x per week 8-10 km met een podcast op maar het is alsnog zo saai. Of is hardlopen gewoon saai en moet ik het maar accepteren als cardio
Intervallen in plaats van op een tempo rennen.
Halverwege wat oefeningen tussendoor doen. Steeds een nieuwe route kiezen dus niet altijd dezelfde 8-10km. Ik zag ook eens dat je figuurtjes kan hardlopen op Maps, ook wel grappig. Of hardlopen met een vriend/vriendin?
Eeh, onderweg een beloning bedenken voor als je thuis bent.
Proberen te genieten van alles om je heen.
Laatst gezien 13 Jan dus denk t niet
Oja dat had ik zelf ook zo kunnen bekijken, dom haha
Dit is wellicht een stomme vraag maar ik wil.een cursus gaan volgen op de open universiteit.
Nu word ik verwezen naar het jaarrooster voor de startdatum.
Als ik doorklik naar jaarrooster zie ik de cursus niet in het overzicht staan.
Toen dacht ik dat het wellicht in de studiefolder zou staan, maar daar krijg ik ook een foutmelding van.
Dus de vraag is: hoe kan ik een cursus vinden in het jaarrooster van de open uni?
Bellen?
opgelost!
Stuur Cynthia ff een DM.
Zonder grappen: helaas geen idee. Ben nooit verder dan Texel gekomen.
Ja maar die afvaarten staan er volgens mij al tussen! die website verwijst namelijk ook naar Rederij Doeksen en dat je daar kan boekenâŠ
Ik word tante!! Beste vrienden belden net dat ze zwanger zijn. Zin om geld uit te geven aan een cadeau maar heb geen inspiratie? Dacht misschien een mooi voorleesboek en dan een pakket maken. Geslacht is nog niet bekend, zoek niet al te dure cadeaus
Dit ziet er echt kut uit, maar mijn moeder geeft dit ding aan alle mensen die ze kent die zwanger zijn en het is keer op keer weer een grote hit.
Bekijk Lena My First Scooter rood/blauw/geel - Loopfiets op: https://www.bol.com/nl/p/lena-my-first-scooter-rood-blauw-geel-loopfiets/9200000059736595?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Je hebt ook mooiere versies van Little Dutch ofzo, maar die zijn duurder
Once upon!
Ik zei het hierboven ook al tegen iemand anders maar waarom bel je niet? Dan heb je meteen antwoord.
Haha ja normaal zou ik dat ook doen alleen hebben ze op hun site expliciet gezet dat je niet mag bellen over de dienstregeling omdat ze het te druk hebben nu :â)
Maar! ik heb het alsnog maar direct opgelost: we gaan een dag later heen en een dag later terug, en heb mân campingreservering ook kunnen wijzigen. Hoera!
Nee er wordt aangegeven dat er een vast startmoment is.
@Lula bellen is zeker een optie, maar mocht iemand het antwoord weten dan hoef ik niet perse te bellen.
Normaliter kun je het op de site wel goed vinden! Misschien nu ivm corona niet? Krijg veel mails over het vak waar ik nog voor ingeschreven sta met steeds mededelingen en wijzigingen. Ik zou even bellen als ik jou was.
een mooi annie m.g. schmidt boek doet het altijd goed!
de hardcover luxe pluk of jip&janneke
en dan voorin wat schrijven met de datum erbij