Durf te vragen #2

Haha ja taai en zout vind ik een goeie beschrijving, maar dan wel op een positieve manier. Ergens tussen feta en mozzerella in vind ik, maar vooral zout. Echt totaal niet zoals geitenkaas!

2 likes

Bedankt voor jullie antwoorden! Ga het gewoon een keer proberen binnenkort, ben allang blij dat het niet naar geitenkaas smaakt haha.

2 likes

Het is niet zo sterk van smaak vind ik. Alleen het piept als je erop kauwt (tenminste de enkele keer dat ik het heb gegeten), dat vind ik wel naar :stuck_out_tongue:

1 like

Jaaa zeker doen. Ik vind het mega lekker in een couscoussalade ofzo in combinatie met iets zoets zoals dadels

Heb bij het membership van de H&M een nieuw niveau qua membership ontgrendeld (schijnbaar toch 400 euro aan H&M kleding uitgegeven dit jaar, oeps).
Meer mensen die dit hebben? Dan krijg je extra’s bovenop het normale menbership ofzo lees ik?

Ik heb het zelf niet, maar dit zijn de extra’s:

1 like

Je hebt ook zoiets als een YouTube to MP3 converter. Dan plak je het linkje van de video in de converter en haalt hij het audiobestand er voor je uit. Die kun je dan opslaan en gebruiken, misschien dat je daar iets aan hebt?

1 like

Ik ben zo te zien level Plus. Nooit geweten.

Vraag me ook wel af of het het waard is inderdaad. Het is dat je het krijgt met het doen van aankopen, maar anders :see_no_evil:

Weet iemand die site waar je anoniem Instagram stories kan bekijken?

Oh je downloadt het dan echt op je telefoon via een sppy? Is er geen andere mogelijkheid dat je hem via een website kan bekijken zonder iets op te moeten slaan (wil geen nieuwe apps en liever ook niks downloaden ivm weinig opslagruimte).

Storiesig is (ook) een site!

1 like

Hmm dan ga ik eens op mijn laptop kijken. Als ik het nu probeer op mijn mobiel dan kan ik een user name intikken maar dan daarna moet ik op download klikken en gaat ie een app downloaden.

Ah ja snap ik, maar ik heb wel echt het originele muziekje nodig want nu hoor je sprekers door de video heen en die wil ik er juist uit :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ah ja dat schiet niet op haha!

Aan welke organisatie kan ik het beste nu geld doneren mbt de branden in Brazilië?

@Dombo weet jij dat?

Tim Hofman heeft een aantal organisaties gedeeld via zijn instagram story, er is geloof ik ook een greenpeace petitie die je kunt tekenen en een influencer die ik volg op instagram heeft gedoneerd aan Amazon Frontlines.

1 like

Volgens mij is dat gewoon een grote poedel?

3 likes

Volgens mij is het verwarrend omdat zijn vacht langer is dan je normaal ziet!

1 like