Durf te vragen #2

Top, dankjewel!
Ik heb de app van mijn verzekering op mijn telefoon en daar staat ook wat info in, dus dan hou ik die gewoon bij de hand voor als ze aanvullende vragen hebben. Maar iig fijn dat ik niet nu snel nog een printer hoef te zoeken haha :sweat_smile:

Ja, gaat om de combinatie van je naam en de polisnummer om te zorgen dat alles goed gedeclareerd wordt.

1 like

Nee, nooit. Ik zou echt gillend gek worden in een tinyhouse.

1 like


Deze heb ik toen gedaan en die vond ik wel leuk. Iedereen opent hem tegelijk terwijl je aan het skypen bent.


Deze ook gedaan, maar die vond ik erg tegenvallen en veel te moeilijk. Misschien zijn jullie slimmeršŸ˜…

3 likes

een spaarpot! (geeft mijn moeder altijd en ze is ook altijd de enige met dat cadeau) Ik vind het een super goed cadeau, lekker genderneutraal, het is niet heel smaakgebonden en kan voor elk kind

2 likes

Mā€™n favoriete kinder boek is Welterusten, kleine beer. Vind die zo mooi en lief. Geef het ook vaak als (kraam)kadootje!

3 likes

Deze is echt heel leuk! https://www.museumescape.nl/nl/

Deze is gratis: http://www.fortkijkduin.nl/online-escapegame.html

1 like

Oeh. Die lijkt mij ook leuk om te doen :slight_smile:

Ik ben opzoek naar zwart bestek, ik kom niet verder dan Ikea (heeft geen kleine lepeltjes / vorkjes) of Amefa (wisselende verhalen).

Hebben jullie tips?

Zoek wel echt zwart, niet donkerder zilver. Dat heb ik nu en ziet er niet uit na een paar maandenā€¦

1 like

Die van fort duurt ongeveer 2 uur
Wel leuk om te doen

Ik heb mijn zwarte bestek van de blokker vandaan!

Is dat mat zwart? En blijft het mooi? Heb nu al 2 goedkope sets die lelijk zijn geworden dat ik nu echt mooie wil hebbenā€¦

Heb je ervaring met deze toevallig? :slight_smile:

Nee! Geen idee, maar zag deze toevallig van de week liggen.

Ik heb die zien liggen in de winkel (ik twijfelde er zelf ook over) maar dat zwart is een laagje en in de winkel zaten al heel veel beschadigingen op het bestek waaronder je het ā€˜zilverā€™ zagā€¦ ik vond dat niet echt een goed teken :sweat_smile:

Amefa misschien? Wel iets duurder maar over het algemeen een heel degelijk 'bestekā€™merk

ps nvm: zie dat je ze al kent haha

Ja ik heb nu een grazende zwarte / donkergrijze van xenos en dat is dramaaaaa.

@instantramen Ja dat is een kanshebber hoor! Van Ikea is het mooist maar heeft geen klein bestek, ookal gebruik je dat niet vaak natuurlijkā€¦ maar wil graag alles matchend haha!

1 like

Mijn moeder heeft deze, ze blijven mooi zwart

1 like

Bij de Bijenkorf gekocht en na een half jaar gebruiken nog netjes zwart. Wel prijzig. Merk is Amefa.

1 like