Er zijn wetten over hoe diep een lijk minimaal begraven moet worden om er voor te zorgen dat we het bovengronds geen last hebben van de ontbinding (niet alleen voor geur, vooral voor gezondheidsrisicos).
Het verhaal gaat vaak dat de rijke mensen die in kerken werden begraven direct onder de vloer (onder hun grafsteen) stank opleverde en dat dus de term ‘rijke stinkerds’ ontstond. Dit is niet waar, de term komt ergens anders vandaan, maar ik vind het alsnog leuk ^^
Ik hoop dat iemand hier me kan helpen:
Ik wil graag online een paar kaarten maken van routes die ik afgelegd heb (van reizen).
Een beetje dit idee:
Ik wil dit graag online doen, liefst zonder me op een (onbetrouwbare) site te registreren. En ik wil graag dat het er een beetje mooi uitziet. Het hoeft niet clickable te zijn of zo, ik wil gewoon graag een plaatje met lijnen van de route op een kaart hebben.
Op googlemaps is het lelijk en kan ik ook niet genoeg locaties toevoegen.
Hier moet toch een website voor bestaan? Ik dacht dat dit zelfs gratis zou moeten bestaan. Ik zit al een uur te googlen maar niets dat ik vind is echt wat ik bedoel.
Ik vond wel een website waar je zo’n soort poster kunt laten afdrukken (my holiday map), maar los van dat dat dus niet echt is wat ik nodig heb was het met die tool ook echt onmogelijk om het er met namen e.d. een beetje fatsoenlijk uit te laten zien (stond allemaal over elkaar heen).
Weet iemand hier een website voor??
Edit: ik wil dit dus achteraf doen dus niet zoiets als polar steps lijkt me
Bedankt! maar hiermee kan ik niet buiten Europa/Engeland (lukt me niet in ieder geval?) en het wordt ook niet echt een mooi kaartje…
Heb je een voorbeeld van zo’n programma dan?
En ik moet heel veel locaties invoegen, dus het zou handig zijn als ik gewoon de plaatsnamen en volgorde kan invoegen.
Dus bij wijze van spreken: van Amsterdam, naar Den Haag, naar Utrecht naar Maastricht, en dat ik dan niet zelf op hoef te zoeken waar al die plaatsen liggen en zelf die lijnen moet gaan tekenen, maar gewoon de namen en de volgorde kan invoeren en dat de lijnen dan vanzelf verschijnen…
Het leek me dat er wel ergens een site moet bestaan waarop je je reizen om kunt zetten in een soort souvenir kaartje maar ik kan het niet vinden, zoals gezegd alleen my holiday map en dat is wel wat ik bedoel maar die is echt crap en werkt totaal niet goed.
Polarsteps maakt mooie kaartjes maar vraag me af of je dat ook naderhand kunt doen ipv tijdens je reis al.
Als je na 5 jaar opeens gaat rennen dan krijgen je knieën wel een klapper, met of zonder overgewicht. Ik denk dat het een kwestie van wennen en aansterken is. Ik weet niet wat voor sport je doet maar is wellicht zijn halve trainingen eerst een beter plan, en hardlopen ernaast (of iets anders vergelijkbaars met je sport)? Je moet nu consistent je knieën rustig belasten denk ik. Ik zeg altijd 1x per week trainen is bijhouden en 2x per week is aansterken.
Ik ben geen fysio trouwens, wel ervaringsdeskundige in knieblessure
@Booklover @Okapi ik heb mijn berichtje ff verwijderd omdat ik nu met een oud studiegenoot praat en hij het antwoord heeft op m’n vragen, voordat anderen hier nog moeite in een antwoord gaan steken!! Haha anders zo random om het direct te verwijderen
Thanks voor jullie antwoorden though!
Ik zoek zo’n deken voor de verjaardag van een vriendin maar ik vind alleen maar van die dunne fleece dekens met alleen mouwen. Waar kan ik zo’n mooie dikke vinden inclusief muts?
Bij de HEMA hebben ze versies met capuchon
Oh die is ook leuk! Thanks!
Hoe heet het als je zo’n laagje krijgt op je soep/ saus bij het koud worden of als het lang staat?
Vies
Vliesje
Hmm, ik zit te zoeken naar een werkwoord, iets wat het proces omschrijft.
Misschien is er ook wel geen woord voor…
Ik hou heel veel van knutselen en een goede vriendin is binnenkort jarig, ik wil haar een Walibi Holland kaartje cadeau doen maar op een originele manier geven. Wie heeft misschien een leuk idee? Ze houdt van bier en studentikoze dingen haha! Op internet vind ik alleen maar leuke ideeën met geld
Hier staat echt heel veel informatie over wanneer je contact opneemt en kan je ook kijken wie jullie wijkagent is. Heel veel succes!
Je kan hier je postcode intypen en dan zie je wie je wijkagent is
Linkedin vraagje: al een paar weken krijg ik de melding van Linkedin: Luna, ken u … (naam persoon)??
Ik heb al een half jaar geen contact meer met die persoon via WA of mail of andere media.
Betekent dit dat deze persoon verschillende keren op mijn pagina kijkt?? Of is er een andere verklaring?
Schiften?