Aangetekend is voldoende. Dat wordt alleen aan de persoon zelf gegeven dus bezorging is een ontvangstbevestiging.
Nee nooit
Bij jou wel dan? Per email ofzo?
Bij mijn apotheek kun je doorgeven dat je een sms wilt ontvangen als het klaar ligt
Ja ik krijg altijd een email! Zou er naar vragen volgende keer want is zonde dat je misschien voor niks gaat
Het kan ook nog weleens uitmaken welke cao jouw werkgever hanteert. Afhankelijk van wat er in de cao staat heb je recht op een contract voor de hoeveelheid uren die je de afgelopen 12 weken gemiddeld gewerkt hebt. Ze mogen dit dus niet na een half jaar weer terugdraaien, tenzij jij hiermee instemt.
Weekday vind ik altijd mooie shirts hebben!
Is mān favoriete winkel dus ga er binnenkort maar weer eens langs!
Ja, ook die van mij!
Ja dat staat inderdaad in mijn cao! Ze wilden dus mij een contract laten tekenen waar ik daar mee in zou stemmen inderdaad.
Maarrrr uiteindelijk allemaal goed gekomen! Gemiddelde van afgelopen weken was 21 uur per week, maar heb een vast contract gekregen van 24 uur per week!
Ik ben opzoek naar een goede waterfles met zoān zuigtuutje zoals op de foto hieronder. Belangrijkste vind ik dat ie niet gaat lekken en dat ie redelijk makkelijk schoon te maken is. Heeft iemand soms een aanrader?
Weet iemand een kruid/theesoort/plant die je in een thermobeker kan laten en zo gedurende de dag steeds heet water over kan gieten. Gewone thee wordt te sterk, geloof ik.
Munt misschien?
Wie kan me wat vertellen over vloerverwarming?
Moet ik het nu al aanzetten? En op hoeveel? Het voelt nu bijv fris op een van de kamers. De temperatuur van die kamer is 22. Zet ik het op 23 of nog hoger? Of moet ik wachten tot ik doodvries en dan pas aanzetten. Wij hebben in elke ruimte zoān draaiding en maakt het nog uit of het in de ene ruimte aan staat en in de andere uit?
Het enige wat ik heb onthouden is dat je het ās nachts niet lager hoeft te zetten.
Het duurt ca 6 uur voordat 1 graag erbij op temperatuur is, is mij toen verteld.
Wij hadden per kamer open of dicht staan, dat maakt niet uit want bepaalt of het water wel of niet door die specifieke leiding gaat.
Ok ik heb een lichtoranje mohair top gekocht. Worst idea ever want dat ding verhaart sneller dan een dier in de rui. Ergo ALLES ZIT ONDER ORANJE HAAR. Wat kan ik doen? Ik lees op internet alleen diepvries, maar lees ook dat dingen dan vaak alsnog afgeven⦠Het zijn ook echt best lange haren :ā)
Als je Spotify Family hebt, kun je dan ook de muziek van je āfamilieledenā zien? Dus netzoals je bij Netflix kunt zien welke films en series anderen met wie je het account deelt? Of is dat bij Spotify Family afgeschermd?
Nee dat kan niet. Iedereen logt gewoon in op hun eigen account (dus met je eigen wachtwoord en inlognaam)
Oja; hoe kan het dat het niet stinkt op een begraafplaats? Er liggen daar allemaal rottende en ontbindende lijken. Komt dat omdat ze zo diep in de grond liggen? Of is er nog een verklaring voor?
Omdat er aarde ligt waar water op valt en een natuur zijn gang gaat. Je ruikt geen lijken.