Ja precies dit haha. Ik heb een mat besteld, hoop dat dat helpt en anders ga ik op zoek naar van die tussen klem balkjes die jij bedoelt.
voor NS international gebruikers: wat gebeurt er/wat moet je doen als je een overstap in bijv. Duitsland mist?
Wachten op de volgende? Dat is meestal met treinen.
Inderdaad wachten op de volgende!
Haha ja is wel logisch, maar omdat het zulke specifieke treinen zijn ben ik bang dat ze toch moeilijk gaan doen Maar hoop op 't beste.
Als je de aansluiting mist door vertraging van je eerdere trein is het ok. Als je zelf gewoon te laat bent en je hebt een goedkoop ticket (met Zugbindung, dus vaste trein) zul je wel een nieuw kaartje moeten kopen. En als je een gereserveerde plek had is die ook weg, dat geldt niet in een andere trein, maar dan kun je wel het geld dat je daarvoor betaald had terugvragen.
Ah duidelijk, thanks!
Ik heb een bril van a.ce&t.ate en een zonnebril van C.harlie T.emple, en wil nu eigenlijk nog een tweede bril, maar vind bij beide websites niet echt iets leuks. Zijn er nog brillenzaken in die aard waar je een leuke goedkope bril kan bestellen en waar jullie goede ervaringen mee hebben?
Misschien even langs bij een filiaal van ace&tate? Ben daar heel goed geholpen en heb uiteindelijk een montuur gekozen dat ik niet zelf uitgezocht zou hebben, maar de opticien/verkoper me aanraadde omdat 'ie goed bij mân gezicht zou passen haha, en krijg er nu veel complimenten over.
Polette! Duurt wel paar weken dat je âm binnen hebt, maar ze hebben onwijs veel goedkope monturen!
Ga ik deze plant kunnen verpotten zonder tuinschep? Ik heb wel⊠een soeplepel?
Ohja en als iemand die plant ziet en zegt âjoe die is niet meer te reddenâ dan hoor ik het stiekem ook graag. Te warme zomer geweest
Thanks voor je snelle antwoord! Met jouw expertise moet het goedkomen haha
Ik gebruik alleen mijn handen met overpotten, vies wordt het toch wel haha
Zenni!
Wel veel charmanter dan Dizzy Gillespie
Fair enough, maar ik zie het ook vaak bij gitaristen bijvoorbeeld. Het zal een combinatie zijn van wat @Acculader zei en concentratie/inspanning
Voorheen gooide ik thuis weleens deze meuk in mijn koffie. Ik heb tot mijn verdriet moeten constateren dat Friesche Vlag het uit het assortiment heeft gehaald. Wie weet een goede vervanger? Het liefst ook zoân poedergebeuren, of iets wat net zo snel is.
Weet iemand welke kleur (of een die er op lijkt) hier op de muur wordt gebruikt?
Meer/betere fotoâs: https://nl.pinterest.com/pin/704391197952215184/
Ik moet denken aan Jamie vroeger bij Di-rect, die trok echt een rare bek achter dat drumstel.
Ik heb deze ook! Heb ooit in de Dr. Martens winkel advies gevraagd en ook daar werd blank leervet aangeraden. Ik heb mijne nu vandaag ingesmeerd en morgenvroeg wrijf ik het uit. Ze glimmen dan wel iets meer dan zonder vet.