Durf te vragen #2

Ik heb de wonderbalsam en die spray van dr martens zelf. Ooit gekocht voor m’n eerste paar en ondertussen heb ik 5 paar en heb ik die twee not steeds

1 like

Heeft er iemand ervaring met zelf compensatie aanvragen voor een vertraagd vlucht (langer dan 3 uur) bij transavia?

Of kunnen we het beter via zo’n bureau doen, iemand daar ervaringen mee?

Kun je zelf doen. Heb het ook gedaan. Was toen heel goed verborgen op hun site maar daarna wel vlot geregeld. Ik heb geloof ik gebeld om te vragen waar ik het kon vinden, als ik me goed herinner ergens bij “op de luchthaven”.

1 like

Heeft iemand nog een tip voor een webshop/winkel met mooie kwalitatief goede sieraden? Ik wil een vriendin een mooie ketting cadeau doen en het mag wel wat meer kosten dan my-jewellery of Asos zeg maar.

Ik aan Ted Dwane van Mumford & Sons, hahaha

Ik heb mijn zus een armband van Vedder & Vedder cadeau gedaan en die blijft heel erg mooi. Mijn moeder heeft er inmiddels ook een. Is ook echt goud en zilver.

1 like

Voor de mensen met dr. Martens. Hoelang duurde het bij jullie voordat ze zijn ingelopen?

Ik heb ze gisteren dus even aan gehad bij het boodschappen doen maar heb onwijze blaren nu al :frowning:

Ligt aan het model! Bij de lastigste 2 die ik heb duurde het een week of 2 voordat het echt pijnloos ging, bij de fijnste 2 heb ik echt nooit last gehad. Maar het verschilt ook heel erg per persoon, goed intapen, dikke sokken, je komt er wel doorheen!

Je hebt al een antwoord gekregen, maar als je een reisverzekering hebt kan je ook daar een claim indienen en daar het geld van terug krijgen.

Weet iemand hoe duur een foto is die in de attracties bij Walibi worden gemaakt? Kan het niet vinden op de website

Is dat niet rond de €15/€20?

1 like

Dank je wel.
Ik kan het via het contactformulier indienen, daar wijst de link naar door.
Zal ik dan bij de toelichting gewoon een soort van “brief” doen, had een voorbeeld op de website van juridisch loket gevonden.

@Nidorina dank je wel. Ik denk wel dat het gaat lukken, nog even met Mn vriendin overleggen maar denk dat ik het gewoon zelf via website van Transavia ga proberen te claimen. Het is ook geen twijfelgeval, we hadden meer als 6 uur vertraging, dus ruim boven de 3 uur.

@Baratheon ik heb geen reisverzekering, maar deze vergoeding is veel hoger dan het ticket gekost heeft. Wil dus ook aanspraak maken op de vergoeding i.p.v. ticket laten vergoeden (wat kan vanaf 5uur vertraging).

Wat @Nidorina zegt idd. Succes! Het is even wat gedoe (of voelt zo) maar als de vertraging voor vergoeding in aanmerking komt, gaat dit wel goedkomen!

Je kan je slot in 1 keer doorknippen met een metaalschaar die je kan kopen bij een bouwmarkt!

Yes! Links en rechts van de spaken 1 keer knippen en dan kan je je slot eraf halen en een nieuwe erop zetten.

1 like

Ik wil graag een hometrainer zodat ik wat meer kan gaan sporten thuis. Is er iemand die een hometrainer heeft en deze kan aanraden?

@Bunnyslippers jij bent tevreden over die van jou toch, crosstrainer/kapstok?

1 like

Mijn handdoeken drogen echt megasnel op dat ding.

36 likes

Heeft iemand wel eens iets bij Fruugo . NL gekocht? Normaal zou ik daar niet zo snel bestellen maar ze hebben als enige site de foundation die ik zoek op voorraad.

1 like

@Banananana toevallig vanochtend (of ik las het vanochtend). Reviews waren niet top maar met Paypal heb je een soort garantie.

1 like