Ja, bij andere thema’s doet ie het bij mij nog steeds niet. Vaag dit
Nee, ook niet.
Ik vind zelf dat het shithead is, maar m’n broertje is er heilig van overtuigd dat het iets anders is, dus aargh.
Hij kwam er wel gisteravond heel laat ineens mee dat hij wel weet dat z’n ex het weet, omdat hij het van haar geleerd heeft. Hij heeft het nu dus maar aan haar gevraagd (nadat ik er een HELE AVOND mee in m’n hoofd heb gezeten), dus ik ben heel benieuwd!
Ik heb dat ook sinds kort! Eerst kon ik het wel lezen maar nu lijken het steeds lege berichten
Ja hoor
Geen probleem
Ik heb morgen ‘date-dag’ met mijn vriend (maar we moeten wel een beetje op het geld letten).
Herfstwandeling hebben we paar keer gedaan, shoppen in een vreemde stad ook, bios gaan we liever op maandag (€5 haha), Efteling zijn we al heel veel geweest laatste tijd (abbo ) en film/spelletjesdag doen we zondag. We willen graag het huis uit en zijn wel lekker actief!
Wie heeft de gouden tip in Noord Brabant? Ben heel benieuwd naar jullie succesvolle ervaringen en ideeën haha!
Wandelen met alpacas!!
Nee is kei sneu voor die beesten
Oh? De keer dat ik ging leek het wel okay, maximaal uur wandelen en daarna lekker terug de wei in. En de alpacas namen het voortouw (we sleurden ze niet mee, ik werd juist meegesleurd)
Hahahah! Vet leuk idee maar mssn idd beetje zielig en vriendinnetje vertelde dat je dat echt een half jaar van te voren moet reserveren!
Ik heb wel twee leuke konijnen waar ik mee kan spelen haha
Alpaca’s zijn helemaal geen gezelligheidsdieren en zo’n wandeling is super stressvol voor ze. Maar dat boeit al die alpacaboerderijen niks, die zien gewoon geld.
Hier nog wat info
Oh, dat wist ik helemaal niet! Ik heb er zelf wel echt van genoten maar als het niet goed is voor de dieren ga ik het zelf niet meer doen. We waren wel met maar 8 mensen en 8 alpacas, dus misschien was de stress minimaal
@Mazikeen dan maar konijnen uitlaten?
Ik heb een pakketje perongeluk op mijn naam laten versturen naar een pakketpunt, terwijl ik geen tijd heb o m hem op te halen en mijn vriendin wel. Denken jullie dat ze het voor mij op mag halen?
Op de site van p.ostnl staat dat het mag als je het briefje meeneemt maar we hebben geen briefje omdat het al meteen naar het pakketpunt wordt gestuurd
Voor de zekerheid kan ze een foto/kopie van jouw identiteitsbewijs meenemen, dan krijg je het sowieso mee
Nee
Welke p+r in Amsterdam is het makkelijkst/snelst als je in de stad wil zijn?
Ik kom uit het zuiden en vind de Arena heel fijn! €1 per dag en met ov ga je naar de stad.
Ligt er erg aan waar in de stad je moet zijn en waar je vandaan komt. Als je vanaf Den Helder komt is Arena niet gunstig om naar toe te rijden, en als je in het westen van het centrum moet zijn is een P+R die alleen aansluit aan de oostkant niet gunstig.
Eigenlijk niet, behalve als je diegene probeert te volgen en dat niet lukt. De knop springt dan meteen weer terug naar ‘volgen’.
Als iemand je heeft geblokkeerd zie je ook 0 foto’s op zijn/haar profiel of kan je zelfs het hele account niet meer vinden