Ik kom vanaf Utrecht en wil gewoon shoppen in adam haha
Wilde bijna rijden, maar er is vanavond een wedstrijd, dus volgens mij geldt het dan niet thanks
Ik heb gisteren bij p+r rai geparkeerd en dat beviel heel goed!
Ik zou gratis parkeren bij station Weesp en vanaf daar met de trein verder gaan.
P&r Zeeburg.
Maar dit is toch ook wel makkelijk te vinden op de gemeente site/internet?
Maar dat je ze het moet leren vind ik dus al zorgwekkend. Het is een dier en niet op aarde om mensen te entertainen. Maar iedereen hier moet lekker doen wat ze zelf willen. Ik sta gewoon niet achter al die dierenattracties zoals olifanten wassen of dieren kammen.
Dat je het bij andere dieren ook moet doen spreekt je punt alleen maar tegen. Die zijn er ook niet voor gemaakt dus.
Weet iemand waar ik Juliette has a gun parfum kan testen? Ik denk dat het wat voor mij is maar wil het echt eerst ruiken.
Skins Cosmetics!
Woaaahhb dat zit letterlijk op 6 min lopen van mân huis. Dank!!
tegenwoordig ook bij bijenkorf! love JHAG, ik heb ânot a perfumeâ maar âanywayâ ook erggggg lekker.
tipje, als je het wil kopen: bestellen via notino! ik heb nu met een extra kortingscode (15nlniche) âsunny side upâ van 100ml gekocht voor 64 euro ipv 120 euro.
Wat is een leuke activiteit om te doen met broers/zussen?
Ik dacht eerst aan iets sportiefs maar dat wordt lastig ivm blessures. Toen aan karten maar dat lijkt me eigenlijk doodeng. Toen aan een escape room maar weet niet of dat leuk is als je best wat verschil in analytisch denken/puzzelen hebt? Bowlen werd ook geopperd maar ik vind die hallen vaak zo chaotisch/druk.
Poolen? Of arcade? Geocachen? Escape room is wel echt heel leuk hoor
Escape room is wel leuk, ook (misschien wel juist?) met verschil in denken. Anderen komen vaak op ideeën waar je zelf misschien niet aan denkt.
Sommige escaperooms zijn echt een goede combinatie tussen praktisch vaardig zijn en analytisch zijn, dus als je dat leuk vindt om te doen dan is het de moeite waard om even uit te zoeken welke dan het best bij jullie zou passen
Of verder is misschien een dagje Efteling / kleiner park ook leuk?
Ahh ik ben best laat dus ik heb geen idee hoe daar achter ga komen en ook nog met haast :â)
Maar ga wel kijken!
Deze escape rooms zijn fantastisch! Je hebt mensen nodig die goed kunnen analyseren en overzien, maar ook mensen die gewoon doen en gaan. Echt teamwork heb je nodig. Ze zijn wel best eng, vooral de meisjeskamer. Laboratoriumkamer is echt tof en The Dome ben ik nog niet geweest. Er wordt ook geflimd en achteraf hebben ze een video gemaakt van de leukste fragmenten. (Mag je niet meenemen trouwens) Dit is geen spon ofzo, maar ik vind deze kamers echt de beste die ik ooit gedaan heb.
Ik wilde dus ook zeggen dat ik sommige kamers heel eng vind (lijken) en weet niet of dat een goed idee is als je bekend bent met paniekaanvallen :â)
Mân broer vindt 30 euro pp te duur zegt ie net
Ik ben ook bekend met paniekaanvallen, maar daar geen last van gehad. Ligt er natuurlijk wel aan wat voor jou de triggers zijn om zoân aanval te krijgen. Ah jammer dat hij het te prijzig vindt, maar er zijn nog genoeg andere dingen! Wat misschien ook leuk is, is om te gaan lasergamen buiten? Dat vond ik wel cool in ieder geval.
De Schrijfwijzer van Jan Renkema! Hier staat eigenlijk alles in wat je moet weten en ook ingewikkelde grammaticale fouten worden er goed in uitgelegd.
Verder is Handboek stijl van Peter Burger en Jaap de Jong een goeie.
En wat ook helpt is gewoon voor alles waarover je twijfelt Taalunieversum (Groene Boekje) of Onze Taal raadplegen, dan leer je altijd iets bij.
Is er ook een Nederlandse variant van een genderneutrale aanspreekvorm (zoals they/them in het Engles)?
@ElizabethGilbert Ik sluit me aan bij de Schrijfwijzer!