Durf te vragen #2

ja het staat er dan nog niet op, dan duurt het denk ik nog ongeveer 2 dagen. maar ik dacht dan zal ik vast 1 waarschuwing krijgen per e-mail met een link om alsnog te betalen?

Ik betaal heel vaak met paypal als er niet genoeg op mn rekening staat (oeps) en heb er nog nooit gedoe mee gehad. Ze schrijven bij mij ook wel eens wat af en als ik dan rood sta en dat drie dagen blijf staan storten ze het weer terug.

1 like

Misschien is dat niet lichamelijk maar eerder vliegtuig gerelateerd.
Mijn opstijgen zijn er een paar momenten dat je het vliegtuig heel even anders voelt. Dat is met loskomen van de grond en een paar seconden later als het landingsgestel in gaat. Maar ook als het vliegtuig minder steil stijgt.

Dat man voelen als ligt in je hoofd, maar dat zijn de bewegingen van het vliegtuig.

1 like

Heeft iemand toevallig (een van) de boeken van Annemerel liggen en wil ze kwijt (tegen vergoeding uiteraard)? :slight_smile:

Mn vriend en ik hebben genoeg vrienden maar weinig met de interesse lekker eten + wijntje erbij. Nu zaten we te grappen over een eet/borrelclubje bedenken en dan eens per maand een middag/avond lekker eten + borrel. Maar ik weet gewoon niet waar ik die mensen vandaan haal? Ik vind het ook awkward om zoiets op social media te zetten eigenlijk? Iemand nog creatieve ideeen over hoe we dit kunnen aanpakken?

Werk of studie?

Wijncursus volgen in jouw stad?

ik vind deze trui heel vet maar weiger iets bij dit merk te kopen, iemand een idee voor een soortgelijke?

1 like

Wel van de mannenafdeling maar boeiend!

https://www.asos.com/nl/asos-design/asos-design-oversized-fleece-sweatshirt-met-korte-rits-en-spray-print/prd/12286526?clr=blauw&colourWayId=16482811&SearchQuery=fleece%20rits

1 like

thanks! vind mannentruien sws lekkerder zitten vaak haha

Ze hebben em ook in roestige kleur, in de sale!
https://www.asos.com/nl/asos-design/asos-design-combi-set-tie-dye-fleece-sweatshirt-met-korte-rits/prd/12618665?clr=oranje&colourWayId=16456371&SearchQuery=fleece%20rits

1 like

ook tof! geen idee of dit me zou staan haha… maar ga er over nadenken

1 like

Ik heb dit gekocht

Maar waarom is het van belang om dit spul uit te spoelen? Je moet het eerst inbrengen op gewassen haar en dan na 10 min. dus weer uitspoelen. Ik dacht eerst omdat je haar anders vettig wordt ofzo, maar dit is niet het geval, m’n haar wordt er echt zacht van. Dus het voelt een beetje nutteloos haha, maar wellicht werkt het anders minder goed?

Bij mij trekt het niet helemaal in, dus ik wil het ook uitspoelen. Maar misschien ligt het er aan hoeveel je smeert?

Ik smeer er voor mijn gevoel best veel in! Maar als mn haar eenmaal opgedroogd is voelt ‘t lekker zacht.

Ik gebruikte eerst Andrélon Perfecte Krul maar die hoefde ik nooit uit te spoelen, dus nu moet ik mn haar routine aanpassen

Je kunt dit ook wel laten zitten denk ik hoor, maar als je bijv heel fijn haar hebt dan kan het dat verzwaren en dan kun je het beter uitspoelen.

1 like

Ik heb het bananenhaarmasker van de DM en die hoef je niet perse uit te spoelen volgens de verpakking. Dus als jouw haar lekker zacht is, zou ik het gewoon laten zitten hoor, want neem aan dat dit een vergelijkbaar product is :blush:

1 like

Hele vage foto maar ben op zoek naar dit soort laarsjes/schoenen. Iemand enig idee wat voor merk ofzo dit is?

Heeft iemand ervaring met CBD olie/capsules met name voor angstklachten/neerslachtigheid?

Weet iemand hoe de nummering van funko poppen is geregeld? Lijkt niet gewoon 1 tot 2000 maar soms ook meerdere dezelfde cijfers ofzo.