Thanks guys!
Weet iemand een leuke winkel/webshop met verjaardags kalenders? Als ik via Google krijg ik bijna alleen maar kalenders met quotes en dat wil ik juist niet.
Bol?
Wel gekeken al, zat niet echt iets tussen. Misschien ben ik gewoon moeilijk haha. Thanks!
Oh dit vind ik wel een leuk idee. Bedankt!
Hema heeft verjaardagskalenders, zijn wel vrij basic maar iig geen quotes enzo.
Is het heel erg als je niet genoeg geld op je rekening hebt wanneer paypal afschrijft? Stel dar het er 3 dagen later wel op staat, kun je dat dan snel rechttrekken?
Ja dat kan! Weet niet of je drie dagen redt maar bij duurt het vaak minstens twee dagen voordat het van m’n rekening wordt afgeschreven.
Ik had dat ook toen ik nog vloog en ik voelde ook altijd een soort golf over me heen gaan van warmte?
ja het staat er dan nog niet op, dan duurt het denk ik nog ongeveer 2 dagen. maar ik dacht dan zal ik vast 1 waarschuwing krijgen per e-mail met een link om alsnog te betalen?
Ik betaal heel vaak met paypal als er niet genoeg op mn rekening staat (oeps) en heb er nog nooit gedoe mee gehad. Ze schrijven bij mij ook wel eens wat af en als ik dan rood sta en dat drie dagen blijf staan storten ze het weer terug.
Misschien is dat niet lichamelijk maar eerder vliegtuig gerelateerd.
Mijn opstijgen zijn er een paar momenten dat je het vliegtuig heel even anders voelt. Dat is met loskomen van de grond en een paar seconden later als het landingsgestel in gaat. Maar ook als het vliegtuig minder steil stijgt.
Dat man voelen als ligt in je hoofd, maar dat zijn de bewegingen van het vliegtuig.
Heeft iemand toevallig (een van) de boeken van Annemerel liggen en wil ze kwijt (tegen vergoeding uiteraard)?
Mn vriend en ik hebben genoeg vrienden maar weinig met de interesse lekker eten + wijntje erbij. Nu zaten we te grappen over een eet/borrelclubje bedenken en dan eens per maand een middag/avond lekker eten + borrel. Maar ik weet gewoon niet waar ik die mensen vandaan haal? Ik vind het ook awkward om zoiets op social media te zetten eigenlijk? Iemand nog creatieve ideeen over hoe we dit kunnen aanpakken?
Wijncursus volgen in jouw stad?
ik vind deze trui heel vet maar weiger iets bij dit merk te kopen, iemand een idee voor een soortgelijke?
Wel van de mannenafdeling maar boeiend!
https://www.asos.com/nl/asos-design/asos-design-oversized-fleece-sweatshirt-met-korte-rits-en-spray-print/prd/12286526?clr=blauw&colourWayId=16482811&SearchQuery=fleece%20rits
thanks! vind mannentruien sws lekkerder zitten vaak haha
Ze hebben em ook in roestige kleur, in de sale!
https://www.asos.com/nl/asos-design/asos-design-combi-set-tie-dye-fleece-sweatshirt-met-korte-rits/prd/12618665?clr=oranje&colourWayId=16456371&SearchQuery=fleece%20rits