Deze! Word wel beter na een paar dagen. Ik gebruikte vroeger Chanel inimitable, maar heb hem vervangen voor deze.
Weet iemand van welk merk deze tas is? Ik durfde het niet te vragen en dacht dat ik het later wel op internet kon vinden aan de hand van deze foto maar helaas. Er zit een embleem op de tas met de initialen A.T. erop.
EDIT: Opgelost, ik heb mān artikel
Ik kan hem downloaden! Stuur maar een pm met waar ik hem naar toe kan mailen
Ja! Ik heb er 3 in het Ikazia in Rādam in een keer laten doen (omdat de eerste een rampenplan was). Geen extreme zwelling, wel een week vloeibaar gegeten. Mocht je vragen hebben ofzo, stuur maar een pb
Is er hier iemand die bij het UWV werkt of verstand heeft van arbeidsrecht, met name over beƫindigingsvergoedingen?
Het gaat over ww en fictieve opzegtermijn maar kan de info niet vinden online. Zou graag in pb verder toelichten.
Wat zijn leuke boekjes om te geven aan een kind van 1,5 jaar?
Nijntje grote aanwijsboek
Thanks guys!
Weet iemand een leuke winkel/webshop met verjaardags kalenders? Als ik via Google krijg ik bijna alleen maar kalenders met quotes en dat wil ik juist niet.
Bol?
Wel gekeken al, zat niet echt iets tussen. Misschien ben ik gewoon moeilijk haha. Thanks!
Oh dit vind ik wel een leuk idee. Bedankt!
Hema heeft verjaardagskalenders, zijn wel vrij basic maar iig geen quotes enzo.
Is het heel erg als je niet genoeg geld op je rekening hebt wanneer paypal afschrijft? Stel dar het er 3 dagen later wel op staat, kun je dat dan snel rechttrekken?
Ja dat kan! Weet niet of je drie dagen redt maar bij duurt het vaak minstens twee dagen voordat het van mān rekening wordt afgeschreven.
Ik had dat ook toen ik nog vloog en ik voelde ook altijd een soort golf over me heen gaan van warmte?