Wordt niet gericht op gecontroleerd. Werk stopt wegens einde contract, is voor het uwv genoeg om een uitkering toe te kennen.
of ontslag met wederzijds goedvinden?
Thanks! Ik ga morgen iemand van P&O bellen maar dan weet ik in ieder geval waar ik om kan vragen en wat mij verder helpt. @Victoria @Quinn @safkina @FISSA
Nou ik heb hem binnen! Hij lijkt precies hetzelfde zoals de foto en het oogt niet perse goedkoop. Ik zit in maat eigenlijk op 38,5, dus heb een 38 besteld en die zit prima. En ze lopen echt heel lekker! Lijkt alsof ik de schoen helemaal niet hoef in te lopen, dus ik ben er erg blij mee.
Klinkt goed! Dank je wel!
Oke domme vraag… Maar wat kan je op een bakplaat leggen wat niet in de fik vliegt ofzo? Ik doe dat nooit maar moet dat toch echt maar doen nu ik een schone oven enz heb weer. Wil vanavond iets maken waar ook bij staat dat ik onder in de oven een bakplaat moet leggen tegen vuil.
Bakpapier of aluminiumfolie! Er zijn ook siliconen matjes die je er op kunt leggen.
Thanks. Heb altijd alleen idee dat bakpapier nooit zo mooi blijft liggen zonder iets erop. Maar moet eens naar zo’n matje kijken, voor nu folie dan maar!
Als je er eerst een prop van maakt en dan weer uit elkaar haalt, rolt het niet meer op. Heb ik hier geleerd
Haha dit moet ik proberen.
Nou ja, ik denk dat mijn werk nu ook niet meer verder wilt, als ik er niet achter sta; dus denk dat ze dat best willen verklaren haha.
Maar ik begrijp je laatste zin niet. Ik dien toch geen ontslag in? Mijn contract eindigt gewoon van rechtswege en we gaan niet met elkaar verder. Ik vroeg me af hoe er dan gecontroleerd kan worden op wiens initiatief dit is.
HR medewerker zei dat er enkel bekend wordt dan mijn contract afliep en dat ik dus WW aan kan vragen. Mijn organisatie betaalt dit overigens zelf? Ze dragen dat risico.
Oke bakpapier fikt bijna weg haha maar de verkreukeltip werkt wel echt! Nu maar folie erin gelegd.
Lijkt maar zo Op de bodem wordt het altijd zwart
Ooooh haha goed om te weten. Maar folie deed zijn werk ook prima! Bakplaat nog schoon en oven ook. Yeah
Oke thanks.
Dat van eigen risico meldde ik gewoon omdat iemand zei dat WW het bedrijf niets kost maar in mijn geval dus wel.
Ik vind het maar een rare en complexe situatie, ik heb hele passende redenen om te weigeren, maar soms lijkt het alsof je jezelf volgens de regels beter de ziektewet in kunt werken en door kunt gaan tot je een burn-out hebt. Dan krijg je tenminste wel doorbetaald
Jij werkt bij het UWV dus, zo te lezen?
Ik hoop dat de HR medewerker het gewoon juist heeft en begrijpt en dat het allemaal goed komt MOCHT HET NODIG ZIJN. Want het liefst ga ik natuurlijk meteen weer aan het werk.
Toen ik nog bij uitkeren werkte werd er vrijwel nooit een aanzegging opgevraagd.
Maar inderdaad, het kàn wel.
Ik weet niet zo heel veel van kinderen, dus misschien is dit boek iets te veel voor jonge kinderen, maar mijn favoriete boek voor kinderen is ‘brieven van Felix.’
Dank voor je reactie, dat denk ik dus ook… nou ja fingers crossed voor een goede afloop dan maar.
Zijn er hier mensen met wat kennis over digitale piano’s? Ik ben zo aan het twijfelen welke ik wil aanschaffen van deze:
- Casio CDP-S100
- Yamaha P-45
- Korg B2
- Roland FP-10
Mijn man heeft een Roland F140-R en heeft hier laaaang onderzoek naar gedaan. Casio en Korg zaten ook mee in de overweging maar uiteindelijk toch Roland geworden. Waarom exact nu weet ik niet maar dit kan ik nog vragen mocht je dat willen