Met je credit card heb je sowieso een jaar garantie
Ik doe met Sinterklaas een dobbelspel, want zijn leuke cadeautjes van rond de €10 die voor het hele gezin leuk zijn?
Spellen zoals Beverbende/Moddervarkens et cetera?
Heb nog een vraag vandaag! Waar kan je melden dat de woningbouw zich niet aan de regels houdt? Wij hebben een lift die niet meer mag. Waar meld ik dit?
Wat zijn de leeftijden ongeveer?
16, 50 en rond de 30 dus lekker divers
Een slacentrifuge, waxinelichtjes, spel Skipboo, kerstsokken, adventskalender, tijdschrift, kerstballen
Misschien wel gemeente ?
Algemeen nummer bellen en vragen welke afdeling ?
Degene van wie je het huurt misschien?
@Luzarl, die naaien ons alleen en zijn niet in staat een fatsoenlijk gesprek te voeren. Doen wat ze willen. Tot de hele flat in opstand komt en ze van de rechter moeten. Dan pas gaan ze dingen vervangen hier.
@monkeyslut, thanks. Hier ga ik even op verder zoeken.
Oja goeie! Nog helemaal niet aan gedacht. Ik denk dat er verder qua product geen verschil in zit binnen de eu?
Yes! Ik heb een deken van 7kg en dat is 8,75% van mn gewicht .
Ik vind het heerlijk! Ben echt net zo’n baby die ingebakerd is. Lig heerlijk rustig te slapen. Wordt ook niet meer wakker Midden in de nacht. Enige waar ik aan moet wennen is bij het wakker worden dat ik de deken niet zo 1 2 van me af kan gooien .
Ah chill! In mijn hoofd is zwaarder beter voor het gevoel, maar meer dan 10% is misschien wel wat overdreven en inderdaad ook niet zo praktisch met instoppen en uit bed klimmen. Al ben ik nu voor een groter tweepersoonsdeken aan het kijken en dan is het uiteindelijk maar de helft waar je zelf onder ligt, dus ik weet het niet zo goed. Moeilijk in de schatten als je het niet kunt voelen en vergelijken haha. Het zou echt handig zijn als je dat ergens in een winkel kunt testen. Iemand die weet of dat ergens kan? @Gelatelli Waar wilde jij er eentje huren?
https://www.denaaitafel.nl/verzwaringsdeken/ hier!
als ik het goed lees betaal je ook maar zo lang huur tot je de deken in principe afbetaald hebt en dan mag je hem houden
en ik zou dan de senior light willen, je kan hem binnen 2 weken ruilen als de maat/zwaarte niet fijn is maar ik weet nu al dat ik dat veel te veel werk vind dus wil een goede keuze maken haha
Waarschijnlijk (hopelijk) ben je er allang van af, maar thee met vitamine C helpt heel goed bij mij! Als ik een middag elk uur een grote kop drink dan is het de dag daarna meestal wel over.
Ik ben op zoek naar een (bord) spel dat iemand die de nederlandse taal niet spreekt wel mee kan spelen.
Ik kom niet verder dan rummikub, kaartspelletjes en mens erger je niet.
Yahtzee!!!