Durf te vragen #2

Ooooh haha :see_no_evil: goed om te weten. Maar folie deed zijn werk ook prima! Bakplaat nog schoon en oven ook. Yeah

Oke thanks.
Dat van eigen risico meldde ik gewoon omdat iemand zei dat WW het bedrijf niets kost maar in mijn geval dus wel.
Ik vind het maar een rare en complexe situatie, ik heb hele passende redenen om te weigeren, maar soms lijkt het alsof je jezelf volgens de regels beter de ziektewet in kunt werken en door kunt gaan tot je een burn-out hebt. Dan krijg je tenminste wel doorbetaald :woman_shrugging:t3:

Jij werkt bij het UWV dus, zo te lezen? :upside_down_face:
Ik hoop dat de HR medewerker het gewoon juist heeft en begrijpt en dat het allemaal goed komt MOCHT HET NODIG ZIJN. Want het liefst ga ik natuurlijk meteen weer aan het werk.

Toen ik nog bij uitkeren werkte werd er vrijwel nooit een aanzegging opgevraagd.

Maar inderdaad, het kàn wel.

Ik weet niet zo heel veel van kinderen, dus misschien is dit boek iets te veel voor jonge kinderen, maar mijn favoriete boek voor kinderen is ‘brieven van Felix.’

1 like

Dank voor je reactie, dat denk ik dus ook… nou ja fingers crossed voor een goede afloop dan maar.

Zijn er hier mensen met wat kennis over digitale piano’s? Ik ben zo aan het twijfelen welke ik wil aanschaffen van deze:

• Casio CDP-S100
  • Yamaha P-45
  • Korg B2
  • Roland FP-10

Mijn man heeft een Roland F140-R en heeft hier laaaang onderzoek naar gedaan. Casio en Korg zaten ook mee in de overweging maar uiteindelijk toch Roland geworden. Waarom exact nu weet ik niet maar dit kan ik nog vragen mocht je dat willen :blush:

1 like

Ik heb de Yamaha p-35, is denk ik de voorloper van de 45? Ben er zelf heel erg blij mee, heb hem al een jaar of 6. Ben zelf niet een goede pianist trouwens, gebruik hem vooral als begeleiding, dus weet niet of hij ook specifiek fijn is als je hele concerto’s speelt. Ik vind de toetsaanslag fijn en hij kan vrij hard (tot zo ver gaat mijn beoordelingsvermogen, haha).

1 like

Heeft iemand ooit oude kleding ingeleverd bij de H&M, in zo’n kleding inlever bak?
Kun je daar gewoon oude kleding ingooien, en dan krijg je een kortingsbon ofzo?
Heb weinig zin om met m’n tas oude kleding de stad door de stad te sjouwen en er dan achter komen dat ze de helft van m’n kleding niet willen hebben, haha.

Ik heb het een keer gevraagd. Je mag er alles in doen, ook niet h&m kleren. Ze checken het niet in de winkel.

2 likes

Ik ben op zoek naar een thriller die zich afspeelt in Maine USA en volgens mij geschreven is door Stephen King. Het duurt echt iets van 4 uur het verhaal staat me helaas nog slecht bij. Gaat iig over een creep die in een slaperig ondergesneeuwd dorpje komt en een kind moet worden opgeofferd. De film is volgens mij al van de jaren 80. Google levert me niks op. Heeft iemand enig idee?

Storm of the century?

1 like

Oh ja die is het! Hij is zelfs van 1999 haha, wat raar dat ik dat niet via Google kon vinden.

1 like

Ik ging vandaag kijken voor noise cancelling koptelefoon. Maar ik werd een beetje misselijk ervan. Alsof ik in een vissenkom zat en gedesoriënteerd raakte. Hebben jullie ook het vissenkom gevoel? Gaat dat over?

Had ik in het begin ook een beetje ja

Ja en ze checken inderdaad niet wat er in de tas zit!

Heb je dat nu niet meer? Nooit meer?

Soms een paar seconden maar verder niet nee

1 like

Ja! Ik had/heb dat ook. Ik gebruik ‘m daardoor eerlijk gezegd ook minder. Wel soms op werk, maar in de trein zet ik muziek op en niet enkel de noisecancelling. Het is bij mij nog steeds zo.

1 like

@Ladybug Zou het kunnen zijn dat ie een beetje vacuüm trekt ofzo en dat je daar last van hebt in je evenwichtsorgaan? Want dat zit in je oor. Ik zag vandaag in een review dat je op de app van de sony noise canceling een optie hebt om te druk te verlichten ofzo, bijv ook al je in een vliegtuig zit. Geen idee hoe dat werkt maar misschien handig om op te zoeken?

2 likes