Mijn pedicure vind smerige voeten het allerleukste om te doen en ik denk dat er nog wel meer pedicures zijn die zo denken hoor
Ik lees dit nu. Mooie titel wel: de cavia mama
Ik wil de moeder van mijn vriend herbruikbare nespresso cupjes geven, waar je zelf koffie in kan doen enzo ook. Als ik daar ook koffie bij wil geven, wat voor maling moet dit dan zijn? Grof, snelfilter, espresso?
Ik heb al 10 jaar een yamaha, weet niet welk type, maar nooit spijt van gehad!
@sunflowers heel blij met mijn iPhone 8, voor mij zijn de verschillen met de nieuwere modellen het niet waard om een andere te kopen.
Oh haha dit weet ik oprecht niet.
Ja stuur mij maar een bericht als het nog niet is gelukt!
Is er ooit iemand naar Namibië op vakantie geweest die ik daarover een pb zou mogen sturen?
Kan van alles in, maar ik zou niet te fijn doen. Wij hebben die herbruikbare cupjes van de Hema en mijn vriend zei volgens mij dat als de koffie te fijn gemalen is (dus er echt zo massief in zit) het water er soms niet goed doorheen loopt.
Oh hm ik was net tot de conclusie gekomen dat espressomaling waarschijnlijk de beste optie is haha
Ik schaam mij een beetje voor deze vraag, maar ik wil graag morgen naar de opticien voor een nieuwe bril. Want dan heb ik er tijd voor, maar ik heb nu niet echt het geld er voor over. Krijg pas halverwege komende week weer salaris. Weet iemand of je direct moet betalen, of pas wanneer je het op gaat halen?
Misschien betaalt je zorgverzekering?
Mijn moeder moest bij Hans Anders betalen toen ze hem ophaalde
Niet geheel of helemaal niet wellicht. Ik zit bij vgz en krijg 1 bril geheel vergoed bij een aantal opticiens (waaronder eye wish). Nu wil ik naar eye wish en daar hebben ze 1 + 1bril gratis. Maar daarbij staat dan dat mijn vergoeding dan niet geldt.
Ik moest bij alle brillenwinkels en opticiens waar ik ooit ben geweest altijd direct betalen. Denk dat dat ook wel logisch is, anders maken ze een bril voor je en kun je m gewoon âvergetenâ en nooit ophalen terwijl zij wel de kosten hebben gemaakt.
Ja ik zou het inderdaad ook logisch vinden, maar bij mijn lenzen moest ik pas achteraf betalen. Terwijl ik een grote cilinder heb. Dus vandaar mijn vraag haha.
Ik krijg meestal de keuze of ik een aanbetaling wil doen, of het in één keer wil betalen.
Heeft er iemand ervaring met een zijden kussensloop en merk je verschil aan je huid en vooral haar (minder snel vet) in vergelijking met een âgewoonâ kussensloop?
Heb wel wat sites gelezen, maar daar stonden geen recensies van gebruikers en dat lees ik liever dan verkooppraatjes
Ik gebruik er wel een en merk vooral dat mijn krullen veel mooier zitten. Heb veel minder klitten als ik op zo een kussensloop slaap, en mân krullen zijn veel minder droog. Maar qua haar vetheid etc merk ik geen verschil. Heb overigens gewoon goedkope kussenslopen van de Kruidvat en Ikea.
Toen ik extensions had sliep ik er ook op, merkte wel echt verschil als die een keer in de was zat en ik gewoon kussensloop had. Dan zat het echt minder rommelig. Ik vond het alleen niet lekker liggen, warm en plakte beetje aan mân huid als ik nog wat crĂšme oid op had.