Durf te vragen #2

Als je een vette huid hebt (met onzuiverheden) is het in ieder geval niet aan te raden!

Weet iemand waar ik Burrata kan halen? Bepaalde supermarkt of winkel.

Hoeveel gram waspoeder moet je gebruiken bij een volle machine?

Staat op t pak of google ff.

3 likes

Dit is toch typisch een vraag die je zelf even op het pak moet opzoeken of moet googlen met jouw machine, was en poeder, kom op zeg. Heeft niks met aardigheid te maken.

1 like

Dit voegt daarentegen wel wat toe inderdaad. Dank voor deze les.

7 likes

Op google verschilt van een volle wasbol tot 50 gram, en wat op het pak staat leek me iets te weinig, vandaar dat ik benieuwd was wat mensen hier aanhouden.

1 like

Ik doe altijd echt maar wat

1 like

30 seconds! Is ook een app van

1 like

Ik vind party en co altijd leuk! Verschillende spelletjes waardoor iedereen wel ergens goed in is

1 like

Ik zag hem al bij mn eigen appie liggen voor €26 volgens mij

Waar heb je dat gevonden? :scream:

Ik ben bang dat die 17.99 voor die Idance microfoon is. Maar anders hele goeie deal!

Dankjewel voor je berichtje, heb hm deze keer bij de Jumbo kunnen halen. Appie had hm helaas niet.

iemand een idee welke stad dit mogelijk kan zijn?

3 likes

Misschien kan je dit tevens op een kunstreddit o.i.d. vragen :slight_smile:

1 like

Super interessante vraag. Zit al een half uur op internet te speuren. Ik moest meteen denken aan Leiden, maar ik zie nu hoeveel steden /dorpen er wel niet beschilderd zijn. Aan de masten van de boot zou je kunnen zien uit welke tijd dit moet zijn. De tekens naast de cijfers, zijn dat Franse lelies of misschien wel vissen (horoscoop teken).
Op internet kwam ik Friese klokken tegen, deze zijn beschilderd.

1 like

Ah ik bleef steken op Zaanse klok maar lijkt erop dat het een Friese klok is inderdaad! Leiden herken ik er niet in haha, maar weet ook niet exact hoe het er daar jaren geleden uitzag

Ik gebruik altijd vloeibaar wasmiddel, dus ik weet niet of dat een-op-een overeenkomt qua hoeveelheid, maar op een volle wastrommel gebruik ik 50 ml.

1 like

Al gekeken naar Zuiderzee?

1 like