Durf te vragen #2

Waar bewaren jullie het afval? We scheiden nu ons afval al maar het kan nog veel beter, dat gaan we vanaf nu dus ook doen. We hebben alleen een hele kleine keuken dus niet echt ruimte voor een trio scheidingsbak. Heeft er iemand tips voor kleine ruimtes?

Wilde die druppels noemen, maar zie dat ze al genoemd zijn. Werkt voor mijn kat echt heel goed!

1 like

Sneller legen vind ik niet zo erg, inderdaad ivm stinken. Mijn vriend is heel strikt erin dat er niets in de meterkast mag staan ivm brandgevaar :sweat_smile: Al hebben we er inmiddels wel een bezem in staan haha. Ik ga nog eens bij ikea kijken.

Ik heb wel eens Feliway gebruikt, die dingen die je in het stopcontact doet. Hielp bij mijn katten wel (bij een verhuis, niet bij vuurwerk, maar beestjes waren erg op hun gemak)

1 like

Wie weet het recept van de champignons zoals ze die maken bij all you can eat sushi restaurants?

Ze hebben vaak een zoetige saus en de champignons zijn nooit zompig of overcooked. Hoe doen ze dat??

Stomen ze de champignons niet? Sowieso groenten stomen is veeeel lekkerder.

1 like

Ws wokken ze die op heel heet vuur. Dan overgaren ze niet.

Mijn tv staat nu tegen een grote wand aan en ik zit er al een tijdje over na te denken om een beamer te nemen.Maar ik heb helemaal geen verstand van dat soort dingen (en ja ik weet dat er iets als Google bestaat).Maar heeft hier iemand dat thuis? En zo ja: hoe bevalt het? Lijkt me heel tof om met vrienden Netflix te kijken.Heb nu ook de meest simpele tv ooit (gekregen) en kan daar dus ook geen Netflix op kijken.

Een vriendin van mij heeft dit, die hangt gewoon haar laptop met HDMI aan de beamer werkt prima

De saus is vaker iets van soyasaus met honing en knoflook. Vind ik wel een lekker combi met champignons in elk geval.

Een vriend van mij had er ook één, maar ik vind een gewone tv echt veel fijner kijken.

Ik leen vaak die van mijn ouders en ik vind het echt geweldig!

Die worden gefrituurd.
En er gaat iets overheen van ketjap, soya, chilisaus, verse knoflook en de rest weet ik niet.

Iemand die toevallig en campingkaart voor de zwarte cross over heeft? Ik heb er nog 1 nodig :sweat_smile:

Misschien even proberen in het festivaltopic.

Dankje, ga het proberen! :blush:

1 like

Wow echt!! Gewoon, zo de friteuse in??

Ja joh. In van die wokrestaurants worden zelfs de stokbroden gefrituurd!

Ja!

1 like

Hoelang is het normaal dat je misselijk blijft na een kater? Gisteren te veel gedronken maar ik kan nu nog steeds maar met moeite water binnen houden. Morgen zou ik super lekker gaan eten dus nu vraag ik me af of ik dan nog steeds last van die misselijkheid kan hebben :pensive: