Durf te vragen #3 (Deel 1)

Je kunt de voettekst voor de eerste pagina afwijkend doen

Paginanummers laten doortellen moet ook wel kunnen, weet alleen ff niet zo direct hoe. Als je rechtermuisknop op het paginanummer doet krijg je dan geen opties?

1 like

Ja klopt, dat heb ik inderdaad, maar omdat dit niet de eerste pagina van het bestand is (dat is de voorkant) werkt dat helaas niet :sob:

Ah shit lastig. Met secties zou het wel moeten werken als ik dit zo lees?

Maar Word kan soms echt een bitch zijn haha

Ja dat probeer ik dus, en ik weet ook dat het me wel eens is gelukt maar echt het werkt gewoon nĂ­et mee hahaha, zo irritant. Zeker dus met het doorlopen van die nummers en dat hij vrolijk na 1 pagina weer de voettekst hetzelfde maakt. Word er helemaal chagrijnig van :joy:

En je kan dan niet de voettekst na die ene pagina loskoppelen en die tekst verwijderen zeker he? :weary:

Nee :sob:

Nou zeg wat stom van Word :angry: dat zou gewoon moeten werken

1 like

Heeft iemand zich toevallig bezig gehouden met geld terugvragen van airbnb voor servicekosten van de afgelopen jaren?
https://www.consumentenbond.nl/nieuws/2020/airbnb-moet-voorwaarden-aanpassen-en-servicekosten-terugbetalen
Ik wou het eerst via de consumentenbond terugvragen, maar gezien zij 25% van de teruggave houden (in mijn geval tegen de 100 euro aan
) wou ik ook even onderzoeken hoe gemakkelijk het is om dit zonder tussenliggende partij te doen. Ik had al de bedragen ingevuld, en heb een automatisch gegenereerde mail met mijn gegevens erin van de site van consumentenbond. Ik zou die moeten printen en naar consumentenbond moeten sturen, en zij sturen dat dan aangetekend naar airbnb in Ierland. Dat deel kan ik zelf nog wel, maar ik heb geen idee hoe die stappen/procedure er daarna uitziet en wat mijn rechten zijn. En of ik het dus misschien beter wel door consumentenbond kan laten doen.

Goed beetje onduidelijk misschien, maar hoop dat iemand hier wat advies over heeft haha.

Voetnoot proberen?

Nadeel daarvan is dat er dan een streepje boven komt (ja, perfectionist hier hahaha), en dat ik het nummer ervan (de 1 na de tekst) dan moet maskeren, en de voetnoten daarna dan bij 2 beginnen
 Maar thanks voor het meedenken!

Aah oke, misschien als je 'm exporteert in pdf de tekst erin photoshoppen oid?

Heb je de voorpagina als voorblad aangemaakt? Dan zou het wel moeten doen en niet meetellen.

Ja, ik denk dat ik het dan inderdaad met een tekstvak doe!

@Perzik Ja, alleen is dat dus echt het voorblad. Dit gaat over de pagina na het voorblad, waardoor dat dus helaas niet werkt

1 like

Nee ik bedoel of je zelf een lege pagina als 2e hebt gedaan of echt een voorblad van word hebt ingevoegd

Ooh als tweede pagina bedoel je. Ik denk dat ik dit zelf heb toegevoegd, maar weet het eigenlijk niet zeker. Dit was gewoon de eerste pagina, en heb later de voorkant ingevoegd. Maar als je het als voorblad doet, kun je dan alsnog de paginanummers laten beginnen en dan door laten lopen?

Waar kan ik vinden welke HEMA een gebaksafdeling heeft? Via google en de website kwam ik niet verder.

Heeft niet elke HEMA een gebaksafdeling?

https://www.hema.nl/winkel-zoeken en dan kun je het bij filter op service gewoon aanvinken.

1 like

Een vriendin van mij heeft er eentje en zij hangt die buis gewoon uit haar raam, geen idee hoe handig dat is maar het werkt wel

Check, dankjewel!

@instantramen ik ken er in mijn woonplaats iig een zonder. Er ligt een HEMA op de route naar de vriendin voor wie ik gebak wil meenemen, dus wilde het even zeker weten! Deze winkel heeft het ook niet, zie ik.

1 like