Hahaha ja tot vandaag besefte ik me niet dat ik het gewoon kon googlen en als dat niet werkte dat ik ‘t kon vragen :’)
Als je zo’n systeem hebt, heb je vaak een flut afzuigkap. Ik heb dit ook en de afzuigkap doet echt geen zak, de motor is veel te zwak om echt iets weg te zuigen.
Wij hadden dit ook in ons nieuwbouwappartement. Indd ventilatie door het huis. (was denk ik vooral nodig omdat het anders allemaal wat te goed geïsoleerd was)
we hebben nu in ons huis ook een (ander) ventilatiesysteem. Aan/afvoer van lucht is automatisch geregeld, als we vrienden over hebben bijvoorbeeld springt t automatisch aan door de uitstoot van van alles.
Heb ik ook - met de buren getest en ongeacht of we allemaal op Max zetten of uit, het motortje maakt precies hetzelfde geluid
Is voor de sier dus
Ik heb dit ook en als je heel goed luistert hoor je een heel kleine verschilletje tussen de standen. Dort niks dus, haha
Ja ik merk wel een groot verschil tussen 2 en 3! Maar alleen in de badkamer. Ik heb nog wel andere soortgelijke ventilatie gaten maar die doen niks. Dit is een sociale huurwoning van al stokoud, ik vind 't verrassender dat iets het nog wel doet dan dat iets het niet doet haha
Het is wel evht de mooiste dag van m’n leven dat ik vanaf nu weet hoe ik niet meer in de stinklucht van m’n vriend hoef te douchen als hij weer op een aso moment naar de wc is geweest
Hebben jullie al een uitnodiging gehad voor het bevolkingsonderzoek Baarmhk?
Is vlak voor de zomer weer herstart (ivm Corona vertraging opgelopen). Ik nog niet, regio ZuidH
Ja ik vorige week, Noord Brabant.
Heeft iemand wel eens Microsoft Office gekocht via een site als office-Keys.nl? Dat is echt een stuk goedkoper, maar is het ook betrouwbaar?
Ik heb bij software-licenties.nl een office pakket gekocht en die werkt al 1,5 jaar.
Met extreem hoge kortingen ben ik altijd een beetje achterdochtig.
Mocht je student zijn (of werken voor een bedrijf dat aangesloten is), dan is Surfspot nog een goede partij.
Daar heb ik eens een spel voor nintendo gekocht.
Netjes betaald. Kon ik daarna uren wachten want ze wilden mn paspoort -.- Was echt irri. Maar was wel goedkoper dan elders. Het is wel een legit site.
Nee het is voor mijn verstandelijk beperkte schoonzusje. Ze heeft een nieuwe laptop en wil graag ‘verhalen typen’. Het mag niet teveel kosten uiteraard.
Je paspoort? Waarom?
Hun reden was dat er veel fraudeurs oid zijn. Heb alles weggestreept op mn paspoort behalve mn voornaam vgm en mn stad … Oja moest ook op een briefje mn naam datum en stad zetten met de hand.
Klinkt echt shady besef ik nu HAHA
Heel shady ja Ik kijk even verder.
Misschien google docs? Kost helemaal niks!
Dit kunnen ze sinds een jaar wettelijk verplicht zijn in verband met een wetgeving die heling probeert te voorkomen! (digitaal opkoop register)
Heb ik geprobeerd, maar dat snapt ze niet helaas.
Ik heb het uiteindelijk hier besteld en het ging snel en makkelijk. Bedankt!