Ik probeer in excel een rij getallen van laag naar hoog te sorteren maar ik krijg het niet voor elkaar. Het zijn getallen onder de 1 met veel decimalen. Ik heb de celeigenschappen op tekst, getal en standaard geprobeerd maar het werkt niet. Iemand enig idee?
Wil best even met je meekijken? Getallen onder de één moet in principe geen probleem zijn
Misschien heel dom, maar gewoon de hele rij selecteren, rechtermuisknop en sorteren op?
Omg jaaaaaa hahaha ik had die laatst ook aan de deur en toen deed ik per ongeluk open omdat ik dacht dat er een pakje werd bezorgd.
Hij vroeg of mijn ouders thuis waren, hahahahaha.
‘‘Nee helaas, daaaag.’’
HOE & DAN? Mag ik het effe weten. Omg.
Nee dat werkt dus niet
Komma ipv punt voor de decimalen of andersom en dan op getal? Dan pakt ie hem soms ook niet.
Inderdaad, op getal zetten en kijken of je komma of punt hebt ingesteld! En om alles snel te veranderen, alles selecteren, control find, en dan vervangen (punt naar komma of omgkeerd)
Filterknop en dan van laag naar hoog? Vergeet wel niet je getalinstellingen na te kijken.
Ik wil graag weer een stapel leuke wenskaarten op voorraad hebben, maar niet al te prijzige. Heeft iemand een leuk adresjes (online of offline) hiervoor?
Action?
Kruidvat of op de markt?
Ik betaalde van de week bij Kaartjetogo.nl 0,97 cent omdat ik daar punten had gespaard
Ow en Xenos heeft prachtige kaarten voor 1,50!
Jaaa dat werkt dus niet!! Haha sorry frustraties
@5HT @Lemongrab ik ga dit proberen!! Thanks
@Rebus als ik er alsnog niet uitkom pb ik je!
Ik haal ze ook bij action
Ik sla vaak in bij de flying tiger voor €0,50 per kaart
Suuuper bedankt!
Oooh ik ga beginnen met salsa dansen en ben gewoon een beetje zenuwachtig hahah. Heeft iemand tips? Wat moet ik aan, een sportbroek, spijkerbroek of jurkje/rokje? @Soy.peor de dancing queen, wat zeg jij ervan?
Waar jij je comfi in voelt! Je gaat het waarschijnlijk wel warm krijgen. Sport kleding is helemaal niet raar ofzo. Maar je kan ook een leuke jurk aan doen. Zolang het maar niet vervelend zit en je er goed in kan bewegen.
En je hoeft niet zenuwachtig te zijn hoor. Waarschijnlijk kom je in een beginners groep en iedereen struggeld.
Leuk! Salsa dansen is geweldig. Ik droeg altijd gewoon een (spijker)broek met topje of T-shirt en hakken er onder. In het begin maakt het qua schoenen niet zoveel uit maar na een tijdje zul je misschien salsa schoentjes willen aanschaffen.
Het is zover… ik moet voor mijn werk cadeautjes verzinnen om influencers te paaien haha. Het hoort bij een alcoholisch drankje in een blikje en we moeten het versturen in een pakket, met de hoop op ‘gratis content’. Dus we willen er een leuk cadeautje bij sturen, maar dat mag natuurlijk niet teveel kosten. Het liefst sturen we iets wat een beetje handig is.
Nu kom ik nog niet verder dan glazen of metalen rietjes weet iemand hier misschien nog iets leuks?