Ah top, dankjewel! Was hen inderdaad tegengekomen maar kon er niet zoveel over vinden, dus goed om te horen dat je er tevreden over bent
Ja mijn chirurg werkt samen met hun, dus daardoor ben ik bij hun gekomen.
Wat zijn de aanmaningskosten bij Zalando? Ik zie ergens 10 procent van het bedrag maar ergens ook 40 eu staan…
Ja ik heb ze. Vind ze prima qua geluid en ook qua gebruik. Ze blijven alleen bij mij tijdens het sporten niet goed zitten.
Borrelhapjes?
Dit staat er in de algemene voorwaarden:
Samenvatting
Indien u niet tijdig aan uw betalingsverplichting(en) voldoet, is deze, nadat u door ons bent gewezen op de te late betaling en wij u een termijn van 14 dagen hebben gegund om alsnog aan uw betalingsverplichtingen te voldoen, na het uitblijven van betaling binnen deze 14-dagen-termijn, over het nog verschuldigde bedrag de wettelijke rente verschuldigd en zijn wij gerechtigd de door ons gemaakte buitengerechtelijke incassokosten in rekening te brengen. Deze incassokosten bedragen maximaal: 15% over openstaande bedragen tot € 2.500,=; 10% over de daaropvolgende € 2.500,= en 5% over de volgende € 5.000,= met een minimum van € 40,=. Wij kunnen ten voordele van u afwijken van genoemde bedragen en percentages.
Hoe ik het lees is het minimumbedrag €40
Ja, ik jat ze van mijn vriend. Zijn prima maar vallen wel afentoe uit mijn oren. Dus tijdens het fietsen duw ik ze steeds aan omdat ze al op de weg zijn gestuiterd en ik wil niet dat ze onder een auto komen…
Ik wil een nieuwe MacBook kopen, maar de 15’’ wordt blijkbaar niet meer gemaakt. 16 is denk ik te groot… zijn jullie tevreden over 13?
En zouden jullie kiezen voor 10% korting of een jaar gratis Apple TV?
Ja 13 inch is superfijn vind ik, past goed in je tas. Ik heb een air trouwens. En ik zou kiezen voor 10% korting en lekker een chromecast kopen van dat geld wat je bespaart
Oh is een Apple TV zo’n kastje? Ik dacht een soort Netflix hahaha. Ik heb al een chromecast . Thnx!
Je kunt toch nog wel een nieuwe 15” kopen? Uit 2019. Als ik nu zou kiezen zou ik sowieso voor 16” gaan. Vind 13” echt veeeeel te klein. Ligt er natuurlijk ook aan wat je ermee gaat doen, maar een Macbook koop je niet alleen voor Netflix denk ik.
Ja die kan ik alleen voor +1500 vinden? Sommige zelfs 2500. Ik wil zo rond de 12/1300 betalen haha
Ik vind 13 heel fijn en zou voor de korting gaan.
Ja idd haha te klein voor wat? Ik studeer er alleen mee (ok soms sims)
Als de Apple TV zo’n kastje is kan je dat nog overwegen maar ik vermoed eigenlijk dat het een jaarabo op Apple TV is (dus soort Netflix zeg maar) of niet?
Nah, ik zou denk in beide gevallen sowieso de korting doen. En de 13 is mega fijn
Ik vind dat niet prettig werken, maar ik gebruik ook veel Adobe. En ben iMac gewend
Dacht dat ik studie erbij had gezet haha.
Dus dan kan 13 wel denk ik, heb thuis of een beeldscherm dus het is alleen voor school (en in bed studeren)
Jaa zij is echt mijn favoriet in webshops!
13 is prima daarvoor! En apple tv bedoel je het abonnement op hun streamingdienst? Staat bijna geen hol op al helemaal niks interessants dus zou sowieso voor de korting gaan!