Selling sunset inderdaad en instant hotel
zou je een linnen tasje dragen met daarop: âlet the tits outâ ?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Samenvatting
Ik wilde zoiets maken voor een vriendin van mij als verrassing, omdat zij dit nummer voor het stappen, in de auto, wanneer ze ook controle heeft over de muziek op zet. Maar nu denk ik, ja is dat niet té?
Ik las eerst linnen jasje
Ha, ja opzich ook leuk! Ik zag laatst iemand met een mondkapje met vulvaâs, dus ja, waarom niet?
Below Deck!
ik verkoop mijn fohn borstel. opzich werken ze allemaal goed in mijn ervaring maar je moet het alsnog welke elke keer doen en ik ben #lazy
je hebt borstels die zelf draaien en borstels die niet draaien en die je eventueel zelf kunt draaien of op 1 plek houden.
als je haar heel dik is kun je het misschien makkelijker met een stijltang doen, een fohnborstel is dan echt veel werk.
Ik wil iemand een Fles wijn geven als bedankje voor iets maar wat is een prima witte wijn die veel mensen wel lusten? Ik heb daar totaal geen verstand van!
Mezzacorona Pinot Grigio
Te koop bij Jumbo en is echt mân favoriet en vind het zelfs jammer dat ze hem niet in restaurants hebben haha
Edit: en maar 5,99
Flaxbourne Sauvignon Blanc
Als je nog even verder wilt kijken, de Hamersma 2020 Supermarktwijn Gids is uit en dit zijn bijvoorbeeld de beste wijnen die bij AH te krijgen zijn https://www.ah.nl/hamersma
Oké echt een erge vraag, maar is er echt geen mogelijkheid om een privé insta account te bekijken zonder dat die gene je accepteert?
Jaa deze wilde ik zeggen. Love below deck! Jammer dat er maar 2 seizoenen op netflix staan
Burner account aanmaken en volgverzoek indienen.
Hoe gezond is diepvries fruit in vergelijking met vers fruit? Ik eet elke dag bevroren frambozen en blauwe bessen, maar ik warm die wel op in de magnetron
Helaas geprobeerd haha
Ik heb enkellaarzen besteld, maar de bovenkant van de schacht knelt een beetje. Ik heb best wel dikke enkels maar momenteel ben ik wel aan het sporten en afvallen. Ik vroeg me af of ik de laarsjes gewoon moet houden. Weet iemand of je in dat specifieke gebied slanker wordt bij het afvallen? Ze zijn ook van leer, dus misschien dat het nog uitzet? Verder zijn ze perfect en ik heb echt lang gezocht naar een paar dat niet lomp leek op mijn poten.
Vaak kan je bij een schoenmaker oid wel de schaft wijder laten maken. Dan zetten ze er gewoon langere tijd zoân apparaat in die hem een beetje uitrekt waardoor de schaft dan wijder wordt. Misschien is dat wat?
Ik volg die altijd met een ander account idd
De binnenkant een beetje nat maken, dikke sokken aan en dan de schoenen een uurtje ofzo dragen zou moeten helpen!
Het staat er niet op, heb ze zelf ook.