@Doperwt Ohja die zit hier wel in de buurt!
@Luzarl Bij Bruna kon ik het op de site niet vinden, maar misschien is het assortiment in de winkel anders?
@Doperwt Ohja die zit hier wel in de buurt!
@Luzarl Bij Bruna kon ik het op de site niet vinden, maar misschien is het assortiment in de winkel anders?
Hm ja dat zou kunnen! Bij mij in de bruna liggen bij de schriftjes en notitieboekjes altijd hele grote vellen papier in een paar kleuren. zwart, blauw, rood, geel⊠en dat is 1,20 geloof ik!
Oh perfect! Weet je misschien of ze 1 meter of langer zijn? Dan fiets ik er zo gelijk even heen
ik geloof dat ik een A2 had maar ik weet echt niet hoe groot dat is. Wel echt groot
Wat schrijf je op de envelop en aanhef van een condoleance kaart?
Het is de eerste keer dat ik zelf zoân kaart ga versturen namelijk.
Ik ga een kaart sturen aan iemand waarvan de echtgenoot is overleden, maar ik wil het graag ook aan hun (uitwonende) kinderen richten. Gewoon âFamilie xachternaamxâ ?
Ja das prima!
Ja dan past familie denk ik het beste!
Je postte deze laatst ook ergens, en dit is de eerste app die ik tegen ben gekomen die lijstjes en mapjes samen op het homescherm heeft en dat was wat ik aan Wunderlist fijn vond. Dus dankjewel!!!
Graag gedaan! Ik heb diverse todo-apps getest en allemaal waren ze het net (of helemaal) niet. En toen zag ik Zenkit ineens op een tech-blog voorbij komen. Meteen gedownload en nu na een maand of 4 nog steeds blij mee. Voelt echt als Wunderlist. Dus nu verspreid ik graag de blijde boodschap voor anderen die Wunderlist missen.
Mijn vriend heeft een nieuwe iPhone 11 en heeft deze nieuws widget. Ik kan die op mijn iPhone 7 niet vinden, is die alleen voor nieuwere modellen?
Ja hoort bij de nieuwste update! iOS 14
Ik heb die update! Maar ik heb geen News widget, leek me wel een fijne.
Hij hoort bij de âslimme stapelâ als het goed is?
Edit: oh nee wacht, ik kan hem ook gewoon toevoegen. Op de nieuwswidget klikken en dan kan je de grootte kiezen. Kan dat bij jou?
Hmmm nee bij mij niet, zie âm nergens. Zal dan alleen bij nieuwste modellen kunnen denk ik? Jammerrrrr
Had net mijn bericht ge-edit, haha. Maar jammer dat het niet kan. Heb je wel gewoon nieuws?
Neee haha! Ook niet.
Ik krijg vandaag mân hello fresh box. Nu krijg ik net een smsâje dat de bezorging is vertraagd met 120 minuten. Dat zou betekenen dat het rond 0:00 bezorgd wordt. Ik ga ervan uit dat het gewoon naar morgen wordt verplaatst. De klantenservice is niet meer te bereiken. Heeft iemand hier ervaring mee?
Never mind. Paar minuten na dit bericht werd het bezorgd. Power van het forum weer.
Welke iPhone heb je, als ik vragen mag?
Als ik mijn beginscherm wijzig en dan rechtsboven een widget toe wil voegen, dan kan ik zoeken op News (ook al staat mijn iPhone op Nederlands) en zoân nieuws widget toevoegen.
7plus!