Durf te vragen #3 (Deel 1)

Kan iemand me iets zinnigs zeggen over hoe sneakers van Fila vallen? Ik heb een nieuw paar sneakers voor dansen nodig dus wil via UW kijken. Valt klein lees ik, maar hoe klein?

die van mij vallen volledig normaal
oké misschien íets aan de kleine kant, maar minimaal

1 like

Ik zie de laatste tijd veel mensen naar Maastricht gaan voor een weekend en ik vraag me al eeuwen af: hoe spendeer je een heel weekend in Maastricht? De stad is zo klein, en sint pietersberg heb je ook snel gezien. Combineer je het met Valkenburg ofzo? Ik snap het niet

3 likes

Bij mij scheelt het een hele schoenmaat.

Tsja dezelfde dingen doen als thuis: wat drinken, naar een theater, een film kijken, uit eten gaan, door een park lopen
Zoiets denk ik

5 likes

Ik zou me nog een weekend kunnen vermaken in een dorp met 200 inwoners

8 likes

wat vind jij wel weekendwaardig? :stuck_out_tongue:

1 like

Uhm een grote stad denk ik :joy: Rotterdam/Amsterdam, maar ik zou denk ik ook wel een weekend naar een strand stadje kunnen. Ik wil gewoon dingen doen die ik thuis niet kan eigenlijk, en goed vega(n) kunnen eten

1 like

Het centrum is wel echt super gezellig vind ik. Ik kan echt wel uren op het terras zitten beetje mensen kijken. (Wel voor corona) en zelf ga ik vaak ook naar Heerlen.

3 likes

Dacht ik eindelijk een veenmol te hebben gespot… helaas lijkt er niet eens op. Maar wat het dan wel is? Iemand enig idee?

1 like

een kortschildkever misschien?

2 likes

Daar lijkt het idd wel op! Nog nou van gehoord. Thanks!

1 like

Ik hou van ‘gekke’ beestjes, je hebt ook een neushoornkever - zo schattig

1 like

Waar kopen jullie chille, wasbare mondkapjes? Eentje met een neusdraad leek me wel handig gezien ik een bril draag, of maakt dat niet super veel uit?

Neusdraad scheelt bij mij veel, dan kan je hem van boven afsluiten. Zet ook mijn bril over het mondkapje heen, denk dat dat ook helpt.

Heb zelf van die rechthoekige bij de kruidvat gehaald, vind ze best oké (niet benauwd of oncomfortabel) maar weet niet hoe lang ze meegaan.

Oh nice dat kruidvat ze ook heeft. Hebben die rechthoekige van de kruidvat ook een neusdraad? Dat kan ik zo niet opmaken online.

Ik heb deze als ik goed kijk. Ze hebben een neusdraad!

Ik heb zelf de 8, maar heb net gespiekt bij mijn moeder. Die heeft een 7plus en zij kan gewoon zo’n news widget erop zetten. Hoe heb je zelf geprobeerd het erop te zetten? Ik kan je misschien een foto tutorial maken, als je wilt.

Misschien een domme vraag, heb me ook nog niet super verdiept. Heb ook altijd 1 bank gehad sinds ik klein ben. Maar mag je (denk het wel) naast je eigen bank ook nog een spaarrekening hebben bij een andere bank? Geeft dit nog belasting technische gevolgen?

Ik wil effectiever en zorgvuldiger sparen. En wil eens kijken of dat werkt of werkt dat niet?

Dat mag zeker, ik heb lang 2 banken gehad