Ja dacht ik wel…
Wij hebben een mobiele airco op de slaapkamers, die rollen we van de kinderkamer naar onze slaapkamer.
Je kan de slang uit het raam hangen maar daarmee krijg je weer warme lucht binnen en verlies je koude lucht. Mijn man heeft dit topic als inspiratie gebruikt:
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1707327
En dan specifiek de post van Deathchant. Houten plank waar je raam is met een gat er in waar aan je de slang kan koppelen (in Jip en Janneke-taal).
Oh my god, vraag me niet hoe maar ik heb het gefixt hahaha. Thanks allemaal voor het meedenken!
Heb je al geprobeerd om blokjes zeep tussen de kleding te leggen? Kan me herinneren dat wij dat vroeger deden met kleding die we in de caravan lieten liggen tegen beestjes.
Ik weet niet of iemand heel handig is in klussen, maar ik wil graag plantjes ophangen aan mijn plafond. Heb hiervoor klamboe haken gekocht die je gewoon opplakt, omdat ik een verlaagd hol plafond heb. Ik merkte bij het aandrukken van de stickers dat het plafond een beetje meegeeft ook. Het gaat maar om 3 plantjes van nog een kilo per plant, maar ik ben bang dat de hele boel naar beneden valt of scheurt haha. Weet iemand hoeveel een verlaagd (ik denk gips) plafond kan houden en of dit kwaad kan? Ik boor er niet in
1 kg zou wel moeten kunnen. Je hebt alleen wel de juiste pluggen nodig die zich vast zetten in een holle ruimte zeg maar. Deze zijn gewoon te koop bij de bouwmarkt.
Het is nergens openbaar te zien of en wanneer je gemeente een last onder bestuursdwang/dwangsom of iets dergelijks heeft opgelegd toch?
Mensen hier in de straat zijn bezig met hun tuin en hebben zwart zand geloodst op gemeentegrond en het groen helemaal plat gereden en nu stonden er eerdergisteren en gisteren mensen van de gemeente foto’s te maken, dus was wel even benieuwd of er wordt gehandhaafd
Wij hebben ook holle plafonds en holle wand pluggen zijn perfect daarvoor.
Ja alleen heb ik dus niet geboord maar plakhaken gekocht, die heb je ook van Tesa. Vraag me af of die juist kwaad kunnen! Wilde boren vermijden… of is dat toch beter?
Plak haken zou ik persoonlijk niet doen. Plak ga na enige tijd toch wel broos worden vanwege uitdroging e.d. Boren is veel makkelijker lijkt mij. En een gat is echt zo gevuld als je even vulmiddel bij de bouwmarkt koopt als je je woning uit moet.
Thanks voor je advies! Ga ik toch even voor pluggen kijken!
Wij hebben ook een verlaagd hol plafond en heb daar gewoon met een scherpe schroef een mini gaatje in gemaakt en vervolgens zo’n schroef erin gedraaid
Had ook geen zin om te boren dus wilde dit eerst proberen en het hangt al 2 jaar!
Soms kan je dat terugvinden op de besluitenlijst van het college van burgemeester en wethouders via de gemeentelijke website!
Weet iemand of ze bij de flying tiger weer weekly calendars hebben? Ik had er nu 1 van september T/m augustus maar ben dus bijna toe aan een nieuwe. Op de website kun je het niet vinden en ik ga liever niet naar de stad voor niets…
Ik bedoel deze (deze is van afgelopen jaar)
Het belangrijkste vind ik dat er maandoverzichten in staan en dat het geen schoolagenda is (dus geen roosters en 1 t/m 9 qua uren
Je hebt brownies per post, zoete post en appeltaart per post maar zijn er nog meer? Wie kent nog een bedrijf waarbij je iets lekkers kan versturen per post. Ik wil iemand bedanken met iets anders dan bloemen.
Oooh dat is handig! Had je het via video’s geleerd?
Ik heb laatst theebloemen per post naar een vriendin gestuurd, zij vond ze erg leuk en lekker! Ik heb ze bij www.bloeminjethee.nl besteld
wie heeft de ultieme tip om lage converse allstars in te lopen?
heb ze zeker al 4 jaar maar draag ze nooit omdat ik na 20 min dragen zoveel pijn en blaren krijg heb al van die zachte plak dingen in de hiel geplakt maar dat helpt niet. nu draag ik ze op aanraden van een vriendin in huis als sloffen, met de achterkant als het ware ‘platgetrapt’ om het flexibeler te maken maar vraag me af of dit helpt
Zijn ze wel de juiste maat?
ja! dezelfde maat als het paar dat ik al 10 jaar heb en die lopen als wolkjes