Ik heb echt van alles geprobeerd haha! Als je het kort kan uitleggen?
Ik heb alleen een spaarrekening bij sns en geen betaalrekening en daar is het gratis.
Hmh dat betwijfel ik, ik heb 3 rekeningen (gezamenlijke, aparte rekening en spaarrekening) en een creditcard bij ING maar daar betaal ik gewoon de volle mep voor.
@Superheroes is het voor jou ook effectief, als in, dat je er meer vanaf blijft?
Yes! Ik heb wel meerdere potjes en de spaarrekening waar ik geen betaalrekening mee heb zit ik eigenlijk niet aan mijn spaargeld. Op die rekening spaar ik bijvoorbeeld ook voor terugbetalen studieschuld.
Ik heb eventjes foto’s gemaakt hahaha. Je moet wel echt op News zoeken, ook al staat je iPhone op Nederlands. Ik heb ook niks hoeven downloaden, zat echt al bij de update erbij.
Ja dit leek me logisch dus heb ik al paar x geprobeerd, maar helaas. Ik hou het wel gewoon bij NU.nl
Ik snap er echt helemaal niks van Nu.NL is een prima oplossing hahaha
Bij mij lukt het ook niet en ik heb de xs.
@Superheroes en @Blush misschien is het een bug in de update? Ik heb een 8 en de update nog niet gedaan en ik heb de news widget altijd al gehad!
Ik heb juist lekker vega(n) gegeten in Maastricht jaren geleden. Door een blog van de groene meisjes destijds. Volgens mij vind ik die tips die erin staan nog steeds leuk.
Haha ik heb net even gekeken en veel van de tips die ze noemen zijn nu niet meer van toepassing helaas. Wat winkels zijn weg, en veel menu’s zijn aangepast. Café zondag heeft al tijden geen vega dingen meer maar ze geven je wel vet veel campari als je dat besteld
Na al jullie goede MacBook tips ben ik nu de gelukkige eigenaar en dat dure kreng moet natuurlijk waterdicht vervoerd worden. Ik heb een rains op het oog, maar hij lijkt aan de bovenkant niet helemaal te sluiten? En hij is me misschien ook wat te log. Iemand tips voor waterdichte laptoptassen? (13”)
Ik kon de news widget ook niet vinden maar had wat gezocht via google en het blijkt een Amerikaanse app te zijn. Dus toen heb ik de regio aangepast naar United States en toen had ik de app opeens op m’n telefoon staan en kon ik de widget plaatsen. Daarna kan je je telefoon weer terug zetten naar je eigen regio en blijft de app gewoon staan.
Ik heb m ge-update (heb wel een 8 plus) en het enige dat ik echt chill vind is dat als je gebeld wordt dat niet meer het hele scherm overneemt maar je alleen bovenin een balk krijgt en mijn batterij lijkt langer mee te gaan. Ik heb mijn homescreen en apps niet veranderd enzo, dus verder gebruik ik niks van de update en zou dan ook niet meteen zeggen dat je m perseeeee nodig hebt.
Ik heb wat verkocht via Vinted en diegene heeft mondial relay aangeklikt als leverancier. Dan kan ik het toch alleen bij een pakketpunt van hun afleveren? Ze zijn wel heel onbekend want ze zitten niet eens in Leiden
Vanwege dit soort gedoe zet ik altijd alleen PostNL en DHL aan als mogelijke opties bij mn items.
Slim, gelijk gedaan! Helaas te laat voor deze bestelling
Ik heb dit net geprobeerd, maar nog steeds geen news app.
Zit er onder de dop niet nog een stukje folie?